המהיר בעולם? נחשף פאנל מסך לגיימינג במהירות של 480Hz

יצרנית הפאנלים AUO חושפת פאנל מרשים מאוד בקצב הרענון שלו, שצפוי להגיע למסכי מחשב נייח וגם לניידים

במהלך אירוע SID Display Week 2022, הדגימה חברת AUO הטייוואנית את הפאנל החדש והמתקדם ביותר שלה, המציע קצב ריענון גבוה במיוחד של 480Hz עבור מחשבים נייחים וגם מחשבים ניידים. ComputerBase היה האתר הראשון שדיווח על ההצעות העדכניות ביותר עבור התצוגות של AUO. מה שמייחד את המסכים מ-AUO הוא שהם משתמשים בטכנולוגיית Twisted Nematic, או TN.

מי חיפש לפטופ עם קצב ריענון של 480 הרץ?

AUO משתמשת בטכנולוגיה שבאופן יחסי אינה בשימוש נרחב כמו בעבר. רוב המסכים עברו מטכנולוגיית TN לטכנולוגיות נוצצות ועשירות יותר בצבעים כמו פאנל OLED, VA ו-IPS. יצור פאנל בטכנולוגיית TN קל הרבה יותר ליצרניות ומסוגל להעניק קצבי רענון גבוהים יותר מטכנולוגיות אחרות, כך שייתכן שהחברה בחרה להשתמש בזה על פני האחרות על מנת להקל על הייצור ולהבטיח את קצב הרענון הגבוה ביותר לגיימרים.

קהל המטרה- שחקני Counter-Strike: Global Offensive

הסרטון למטה מציג את קו התצוגה החדש, המציע צג שולחני בגודל 24 אינץ' עם קצב רענון של 480Hz וקצב רענון זהה לפאנל 16 אינץ' שנוצר עבור מחשבים ניידים. שני הצגים החדשים עם יחס תצוגה של 1920X1080 כלומר רזולוציית FHD וזמן תגובה ממוצע של 1ms.

AUO עדיין לא חשפה מפרט מוצר או מידע נוסף על שני הפאנלים החדשים שלה כמו גם תאריכי שחרור של המסכים. ייתכן שעד סוף השנה נוכל להתרשם מהמסכים המבוססים על פאנלים אלו.

הסרטון שלמעלה מציג גם פאנל תצוגה Adaptive mini LED, או בקיצור AmLED, המציע שפע של צבעים חדים וקצבי רענון מהירים שיהיו מושלמים עבור גיימרים וגם עורכי תוכן. פאנל אחר, מסוג QHD AMOLED בגודל 16 אינץ' ישתמש במחשבים ניידים המתמקדים במשחקים.

כיום מסכי גיימינג קיצוניים המבוססים על פאנלים בטכנולוגיית IPS או TN מגיעים עם קצב רענון של 360 הרץ, אבל הפאנלים החדשים של AUO שולחניים ומחשבים ניידים מכוונים בצורה ישירה יותר לשחקני PC (ובמיוחד המשחק CS:GO) שזקוקים לקצבי הרענון המהיר ביותר, כשאיכות התמונה נמצאת בעדיפות נמוכה יותר.

מקור: ComputerBase

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x