500Hz: אסוס הכריזה על המסך המהיר בעולם

מסך הגיימינג המהיר בעולם הוכרז על ידי חברת אסוס בתערוכת Computex 2022

אסוס פתחת את תערוכת Computex 2022 עם הכרזה על המסך המהיר מכולם, מסך במהירות של 500 מגה הרץ. מסך ה-500Hz החדש נחשף למעשה על ידי חברת אנווידיה (Nvidia) במהלך המופע המרכזי שלה. מסך הגיימינג שנושא את השם Asus ROG Swift 500Hz הוא המסך הראשון בעולם שמגיע לקצב ריענון מדהים של 500Hz.

esports TN

למהירות שכזאת ניתן להשיג באופן טבעי רק באמצעות טכנולוגיית פאנל TN , בדיוק כמו מסך ה-480Hz שנחשף לפני כמה ימים . חברת אנווידיה טוענת שזוהי צורה חדשה של TN שהיא מכנה E-TN (esports TN), טכנולוגיה בוגרת מאוד, מה שהופך אותה לזולה לייצור באופן יחסי. אין למסך את דיוק הצבעים של מסכי IPS, החיוניות או זוויות הצפייה הטובות ביותר, אך ניתן להגדיע איתו ללייטנסי נמוך במיוחד וקצב רענון גבוה.

ה-ROG Swift 500Hz, באופן לא מפתיע, מגיע רק ב-24 אינץ' הפועל ברזולוציית 1080p. הוא מיועד בעיקר לשחקני esports וגיימרים תחרותיים. המסך, שעדיין אין לו מחיר או תאריך שחרור, יתמוך ב-G-Sync, ויישלח עם מצב ה-G-Sync Esports של Nvidia.

כמוצר חדש, הוא יכלול גם את תמיכת Reflex Analyzer של Nvidia, שיכול למדוד את זמן השהיה של המערכת מקצה לקצה – בתנאי שיש לך עכבר התומך Nvidia Reflex ו-GeForce GPU.

הסרטון של Nvidia למעלה מדגים את ההבדל בהשהיה בין 500Hz לבין 144Hz ו-240Hz הנפוצים יותר. באמצעות מצלמת 1000fps, הסרטון מראה כמה קל יותר לראות יריבים ולהגיב מהר יותר ב-Valorant.

בעוד שרוב המסכים היום תומכים ב-120-165Hz די בקלות, והם גם המסכים הפופולאריים ביותר בעולם, ישנם גיימרים שכבר עברו למסכי 240Hz ואפילו 360Hz וצריך לראות כמה מהירות של 500Hz תקרוץ לגיימרים התחרותיים, מאחר ולהזכירכם, צריך שהמשחק גם ירוץ ב-500fps.

אפילו ברזולוציית 1080p, תזדקקו למעבד גרפי מתקדם ומעבד מהדרג העליון, כדי לקבל ביצועים שמתקרבים ל-500 פריימים לשנייה במשחקי יריות מגוף ראשון כמו Valorant, CS:GO ואולי Overwatch ו-Rainbow Six: Siege.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות