עדכון ענק בפתח: באטלפילד 2042 יקבל בשבוע הבא למעלה מ-400 תיקונים

עדכון Battlefield 2042 4.0 יעלה לאוויר בשבוע הבא עם למעלה מ-400 תיקונים, שיפורים ב-QoL ועוד

אין ספק שהכותר האחרון בסדרת באטלפילד, Battlefield 2042 (ביקורת למשחק כאן) הוא לא השקה מוצלחת, למרות שהיא נדחתה. המשחק שהושק עם באגים רבים ובעיות טכניות, איכזב קהילה גדולה של מעריצים שלאט לאט נטשו את מצב המולטי של המשחק.

בשבוע הבא צפוי לעלות לאוויר עדכון 4.0, ולפי DICE, העדכון הזה יביא איתו לא פחות מ-400 תיקונים ושיפורים במשחק. מנהל הקהילה קווין ג'ונסון שיתף קצת למה לצפות בטוויטר:

רימונים טוויקים ושיפורי רכבים

התכונות של Rao ו- Paik יעודכנו, סאנדנס (Sundance) קיבלו תיקונים לחגורת הרימון שלהם, אשר יאפשרו רכישת מטרה טובה יותר של רימון נגד שריון בסביבתם המיידית ולא "במרחק מגרש כדורגל".

טוויקים ל-Ribbons כמו ביטול נעילה קל יותר בין מצבים כגון Rush, ו-XP עבור פעולות תמיכה ומשחק צוות בתוך המשחק אוזנו גם הם כדי להבטיח שעבודת צוות "תישאר החשובה ביותר". לחימת כלי רכב אוזנה ובוצעו שינויים ממוקדים ב-Bolte, כדי להבטיח הגיון בין משחק נגד חיל רגלים/רכב, כמו כן ניתן לצפות לתיקוני באג ה-ADS בעת יציאה מרכב והחייאה ליד מכשולים.

DICE עבדה על המשחק ובעיקר על ניסיון להפוך אותו למוצר שלם מאז יציאתו, והיא מתקנת כל מיני דברים ומנסה להפוך אותו למושך יותר עבור השחקנים, שהתלוננו מהרבה הרבה סיבות, ובצדק. זו אחת הסיבות שהאולפן דחה את העונה הראשונה לתחילת הקיץ.

כשהעונה הראשונה תגיע, זה יסמן את תחילתה של שנה שבה האולפן מבטיח לספק ארבע עונות, ארבעה מומחים חדשים ומיקומים חדשים יחד עם עוד תוכן חדש.

Battlefield 2042 זמין ל- Xbox One,Xbox Series XPS4PS5 ול- PC דרך Origin, Steam ו- Epic Game Store.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות