דיווח: יוביסופט עובדת על משחק חדש בסדרת Ghost Recon

לפי הדיווחים, משחק "ראשי" חדש בסדרת משחקי היריות Ghost Recon נמצא בפיתוח באולפן יוביסופט פאריז

על פי דיווח של האתר Kotaku, המשחק הבא של Ghost Recon נושא את שם הקוד 'OVER'. הוא נמצא בפיתוח כבר יותר משנה, ויכול להגיע אלינו כבר באפריל 2023 עם תחילת שנת הכספים הבאה, אם כי זה גם עשוי להגיע בכל עת בין האביב הבא למרץ 2024. קוטאקו גם מציין שהפרויקט הופיע בהדלפה המשמעותית של Nvidia בשנה שעברה.

יוביסופט פריז, שעבדה לאחרונה על Ghost Recon Breakpoint ו-Watch Dogs Legion, אמורה להוביל את הפיתוח בפרויקט, המתואר כ"הערך המרכזי הבא בסדרת Ghost Recon".

הדיווח של Kotaku אינו מציע פרטים נוספים על המשחק Ghost Recon החדש, אך הוא טוען שהוא נדחק הצידה במהלך חגיגות ה-20 בשנה שעברה לטובת משחק הבאטל רויאל Ghost Recon Frontline. החדשות האחרונות על משחק הבאטל רויאל הזה היו עיכוב במבחני הבטא הסגורה שלו, שחלון חדש עבורו טרם הוכרז. Kotaku מדווח כי בדיקות המשחק הפנימיות לא היו חיוביות, וייתכן שהפרויקט אופס לו בשקט.

Ghost Recon Breakpoint מסיים את תפקידו

יוביסופט הודיעה ביממה האחרונה כי הפיתוח של המשחק Ghost Recon Breakpoint, ש"זכה" לביקורות בינוניות ב-2019, נפסק. למרות שיוביסופט שיפרה את המשחק לאחר ההשקרה, הוא לא יזכה יותר לתמיכה ותוספות בעתיד. למרות זאת, שרתי המולטי של Breakpoint וגם של-Wildlands מ-2017 יישארו מקוונים.

פרויקט ה-NFT Ubisoft Quartz, שהיה קשור קשר הדוק אל Breakpoint, "הוריד פרופיל בעקבות התגובה הראשונית לניסוי השנוי במחלוקת שלה".

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות