State Of Play: סיכום האירוע של סוני

זה היה ערב של ניחוחות יפניים עזים והתעסקות ברובוטים ענקיים ובמיתולוגיות. מה בישלה לנו סוני ל-PS4, PS5 באירוע המתוקשר?

במהלך הלילה, בחצות שבין רביעי לחמישי, העלתה חברת סוני בשידור ישיר את האירוע הידוע שלה, ה-State of Play לחודש מרץ 2022. השידור נמשך באורך 20 דקות והתמקד הפעם בעיקר בחברות יפניות, בכל זאת, יפן זה פלייסטיישן. סוני חשפה משחקים שעתידים להגיע במהלך השנה הקרובה אל שתי הקונסולות הנתמכות שלה, הפלייסטיישן 4 וכמובן קונסולת הדגל הנוכחית, פלייסטיישן 5.

Exoprimal

חברת קאפקום הכריזה על משחק יריות מגוף שלישי חדש בשם Exoprimal, שיושק ל-PS4 ול-PS5 ב-2023.
בהמשחק עוסק בהצלת עיר מדינוזאורים שנופלים מהשמיים כמו בטייטנפול. נראה שהוא משלב את שני המשחקים Anthem ו- Dino Crisis.

בואו נכין את הבמה, ראשית: השנה היא 2043. מסיבות לא ידועות נפתחו מערבולות מסתוריות, שמשחררות נחילי דינוזאורים אינסופיים על העולם המודרני. אנחנו עומדים לראות מאבק הישרדות אכזרי בין ה-Exofighters האמיצים של העתיד הקרוב, לבין יצורים אכזריים מהעבר הרחוק שמאיימים להניע את האנושות לקראת הכחדה.

Ghostwire: Tokyo

המשחק הקרב ובא ב-25 לחודש זה, בלעדית ל-PS5 מקבל טריילר חדש, פרה-השקה. חברת בת'סדה (Bethesda) סיפקה לנו טריילר נוסף ל-Ghostwire: Tokyo שבוחן את ההתרחשויות הפופולריות בבירת יפן ברגע שהוא מוצף על ידי רוחות רפאים ויוקאי.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

סוני סיפקה הדגמה נוספת של Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin לקראת השקתו בשבוע הבא.

זוהי ההדגמה השלישית למשחק של Square Enix שחשפה את ההדגמה הראשונה של Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin ב-E3 2021, ואחריה עוד אחת באוקטובר בשנה שעברה. כל התקדמות שתעשו בדמו (שוקל 35GB) יוכל לעבור למשחק הראשי כאשר הוא יושק.

Forspoken

Forspoken של האולפן Luminous Productions נדחה ל-11 באוקטובר מוקדם יותר השבוע, אבל זה לא אומר שלא מגיע לו במה ב-State of Play. יש סיכוי טוב שהעיכוב הזה יעשה לו רק טוב כי הטריילר ששוחרר מראה התקדמות רצינית בפיתוח. המשחק יהיה זמין עבור PC ו-PS5.

Gundam Evolution מגיע למערב

למרות שהיה מיועד לשחרור ביפן בלבד, סוני הכריזה כי המשחק יגיע גם למערב. Gundam Evolution הוא משחק יריות מגוף ראשון (FPS) תחרותי מקוון 6v6, שופע רובוטים ענקיים (mechs), רובים מסיביים וכל מה שציפיתם לו מהסדרה. נטוורק טסטינג (תהליך בדיקה של המשחק ברשת) תעלה לאוויר בארה"ב וביפן באביב הקרוב.

Gundam Evolution יהיה חינמי וישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5.

TMNT: The Cowabunga Collection

השם הרשמי הוא ארוך יותר אז קיצרנו בכותרת- Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection. אוסף חדש של משחקי צבי הנינג'ה מבית קונאמי שיכיל 13 משחקים שונים מתקופת הרטרו (ארקייד) ועד הנינטנדו. כל המשחקים זכו לשיפורים ויזואליים כדי להתאים את עצמם לקונסולות החדשות והאוסף ישוחרר במהלך השנה לפלייסטיישן 4 ו-5.

GigaBash מקבל תאריך השקה

GigaBash הוא משחק קרב זירה לארבעה שחקנים, הכולל סגל של 10 טיטאנים ייחודיים, שכל אחד מהם מתאים לקאייג'ו (kaijus) ויש לו סגנון משחק משלו, ערכות מיומנויות ועוד.

Trek to Yomi

Devolver Digital שחררה טריילר למשחק הסמוראים הפיאודלי שלה Trek to Yomi, משחק פעולה עם סגנון אומנות ופרספקטיבה עממית (מיתולוגיית השינטו). על פי המפתחת המשחק עוסק כולו ב"סבלנות ותזמון" – והם המפתח להצלחה. רוב האויבים בטריילר הם אנושיים, אבל התיאור מרמז על "ישויות שלדעתן הן לא יותר מסיפורי עם".

Trek to Yomi ישוחרר באביב 2022 ל-PS4, Xbox One, Xbox Series X/S ולמחשב האישי.

Returnal: Ascension מקבל מודים חדשים

Returnal Ascension המצליח מוסיף מצב קו-אופ והישרדות למשחק מאוחר יותר במרץ. סוני והאוסמרק (Housemarque) הכריזו שהמשחק יקבל עדכון 3.0 ענק בדמות Ascension. העדכון הענק החדש יציג שלל תכונות, כולל קו-אופ ומצב הישרדות, כמו גם סיפורים חדשים הקשורים לקיומה המקולל של סלין (Selene).

The DioField Chronicle – משחק אסטרטגיה חדש

חברת quare Enix הכריזה על משחק חדש בז'אנר אסטרטגיה בזמן אמת שנושא את השם The DioField Chronicle. המשחק ישלב גם אלמנטים של משחקים תפקידים (RPG) והוא מתואר כ"עולם ייחודי ויפה המשלב השפעות פנטזיה, ימי ביניים ומודרניות עם מערכת קרבות עמוקה אך חדשנית בזמן אמת".

The DioField Chronicle אמור לנחות ל-PS4 ול-PS5 בהמשך השנה.

Valkayrie Elysium

ההכרזה שנעלה את האירוע חשפה טריילר למשחק Valkyrie Elysium. חברת Square Enix צוללת אחורה בזמן לתוך הקטלוג שלה עם השקת Valkyrie Elysium, פרק חדש בסדרת Valkyrie Profile שהופיעה לראשונה בפלייסטיישן המקורי בשנת 1999. הטריילר של משחק האקשן-RPG הזה, סיפק הצצה ראשונה לגיבורת המשחק, ולקירי, צעירה שמופקדת על גורל העולם על ידי האל כל יכול, השליט של כל הבריאה. במסעה היא תתמודד מול אויבים שונים ויהיה עליה לעשות שימוש במגוון כלי נשק, קסמים והירתמות של בעלי בריתה כדי למנוע את הרס העולם- ראגנארוק.

Valkyrie Elysium יגיע ל-פליישטיישן 4 ו-5 וגם למחשב האישי ב-2022.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות