"אבירי גות'האם" (Gotham Knights) מקבל תאריך שחרור

אחרי שנדחה בשנה, תאריך השחרור של Gotham Knights אושר רשמית וזה יקרה בשבוע של ליל כל הקדושים

בציוץ בחשבון הטוויטר הרשמי של המשחק הצהירה חברת WB כי "גות'אם תמיד יצטרך את הגיבורים שלו", והצביעה על תאריך שחרור של "ההרפתקה החדשה" ב-25 באוקטובר 2022.

בינואר האחרון, מנכ"ל WarnerMedia, ג'ייסון קילאר, טען שגם Gotham Knights וגם Hogwarts Legacy עדיין מתכוננים לצאת ב-2022. זו הפעם הראשונה מזה הרבה זמן שקיבלנו מידע רשמי על המשחק ולא שמועות, אולי בגלל ש-Gotham Knights נמצא רק עוד כמה חודשים מתאריך השחרור שלו.

מה הסיפור של "אבירי גות'האם" (Gotham Knights)

"אבירי גות'אם" הוא משחק הרפתקאות פעולה עם אלמנטים של משחקי תפקידים שפותח על ידי WB Games Montreal . המשחק מבוסס על דמות ה- DC Comics באטמן וצוות המשנה שלו, נייטווינג, באטגירל, רובין ו-רדהוד (Nightwing, Batgirl, Robin, ו- RedHood), ואת כל 4 הדמויות הללו תוכלו לשחק.

נייטווינג, באטגירל, רובין ו-רדהוד – אבירי גות'האם

עלילת המשחק סובבת סביב חקירת היעלמותו המסתורית של באטמן. המשימה של הגיבורים היא להשיב את הצדק לגותהאם סיטי במהלך תקופה של דעיכה מיד לאחר מותו של באטמן. ברקע מתרחש עימות בין גיבורי המשחק לבין בית המשפט של הינשופים ( Court of Owls -אגודה סודית וותיקה כמו גות'אם), ועם גדוד מתנקשים שטופי מוח בשם טאלונים (Talons).

לכל דמות יש סגנון משחק ויכולות ייחודיות משלה, לרובין למשל, יכולת טלפורטציה דרך הלוויין של ליגת הצדק. שחקנים יכולים לעלות רמה של הדמויות שלהם, אבל רמת הקושי של האויבים תעלה גם כן באופן אוטומטי. שחקנים יכבשו את מגדל הפעמונים, המשמש כבסיס הפעילות של הצוות ומאפשר לשחקנים להחליף דמויות ולהתכונן למשימה הבאה על ידי ניהול ההתקדמות.

המשחק אבירי גות'האם ישוחרר ב-25 באוקטובר ל Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וגם למחשב (PC).

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות