הביקורות של המשחק Ghostwire: Tokyo כבר כאן

אחד המשחקים המצופים והמסקרנים של השנה ישוחרר השבוע, והביקורות למשחק בעיקר מעורבות

שינג'י מיקמי (Shinji Mikami), הוא מעצב משחקים ותיק שעבד שנים תחת חברת קאפקום (Capcom), בסדרת משחקי האימה הפופולרית Resident Evil. בשנת 2010 הוא עזב את קאפקום כדי להקים אולפן חדש בשם Tango Gameworks, שהביא לנו את שני משחקי האימה המעולים The Evil Within. כעת מגיע רגע האמת של ה-IP החדש של האולפן, שלא עוסק בז'אנר האימה, Ghostwire: Tokyo.

Ghostwire Tokyo הוכרז ביוני 2019 בתערוכת E3 2019 במסיבת העיתונאים של באת'סדה והצליח לייצר הייפ עד היום, ימים ספורים לקראת השקתו. המשחק שהוא בלעדי לקונסולת ה-PS5 (אבל זמין גם ל-PC) זכה לטריילר אחרון לקראת ההשקה באירוע State of Play של סוני החודש.

ביקורות וציונים למשחק Ghostwire Tokyo מה חושבים עליו המבקרים?

נתחיל עם הציונים הטובים. שני ציונים מושלמים בלבד קיבל המשחק. אחד מהם(+A שזה 100) מגיע ממת'יו פולסל מהאתר Gaming Age:

באמת, כל דבר ב-Ghostwire: Tokyo מדהים, וזה משמח אותי שיש לי PS5. אין הרבה משחקים שמצדיקים יציאה וקניית קונסולה עבורם, אבל אתה יכול להעלות טיעון די משכנע שזה אחד מהם.

טי.ג'יי דנזר מאתר הגיימינג Shacknews העניק למשחק ציון 9/10:

זה קצת שקוע במטלות הסטנדרטיות של משחקי וידאו בעולם הפתוח. עם זאת, כשאתה על עקבות המסע הראשי או כל סיפור צדדי נתון, Ghostwire: Tokyo היא הרפתקה מרתקת ששווה לראות אותה עד לשחרור הרוחני הסופי.

ציון דומה של 9/10 קיבל המשחק מטימוטי נונס מהאתר PlayStation Universe (PSU):

Shinju Mikami עושה זאת שוב, הפעם בז'אנר חדש. Ghostwire: Tokyo מביא השראות מז'אנר האימה לעולם הפתוח, וזוכה להצלחה גדולה עם השילוב הזה. למרות השיהוקים שלו, Ghostwire: Tokyo היא עוד חוויה משכנעת מהמוח שעומד מאחורי Resident Evil.

כריס ווייט מהאתר God is a Geek העניק למשחק ציון 8/10:

העולם של Ghostwire: Tokyo נראה מדהים לכל אורכו, עם עיצובי אויב מרשימים ומיקומים מעניינים, למרות כמה בעיות במשחקיות שלה.

ריצ'רד וייקלין מאתר הגיימינג הפופולרי גיימספוט סיים את המשחק ב-20 שעות והוא העניק לו ציון 8/10:

Ghostwire: Tokyo לא ממציא את הגלגל מחדש בכל הנוגע למשחקי עולם פתוח, אבל התפאורה הייחודית שלה, תשומת הלב האדירה לפרטים ומערכת הקרבות הייחודית גורמים לו לבלוט בין בני זמנו.

כריס קרטר מהאתר destructoid העניק למשחק ציון 75/100 וטוען שהמשחק לא מתאים לכל אחד:

Ghostwire: Tokyo לא מתאים לכולם, אבל הוא נותן לנו הצצה למה שטנגו (חברת הפיתוח) מסוגל לעשות, ואני מקווה שהם ידחפו את זה עוד קצת בפעם הבאה.

האתר IGN (העולמי) העניק למשחק ציון נמוך יחסית, 7/10, למרות שהמבקר נהנה מהמשחק. אגב, 'IGN ספרד' ו-'IGN איטליה' העניקו למשחק ציון 9/10:

עם עיצוב ויזואלי מעולה ועיבוד ממומש להפליא של טוקיו, Ghostwire עושה את זה נכון, אבל פשוט אין לו את הניצוצות במשחק כדי לדחוף אותו קדימה.

להלן כל הציונים והביקורות למשחק Ghostwire: Tokyo:

Ghostwire: Tokyo ישוחרר ב-22 במרץ, 2022 לקונסולת הפלייסטיישן 5 וגם למחשב האישי (PC).

7.5
כגודל הציפיות...

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות