דיווח: פיפא 23 (FIFA 23) יכלול לראשונה מצב קרוס-פליי

שחקני פלייסטיישן, אקסבוקס והמחשב יוכלו סוף סוף לשחק ביחד? שמועה חדשה גורסת שכן

FIFA 23 עדיין לא הוכרז רשמית על ידי EA, אבל כשחלון ההשקה הרשמי מתקרב אלינו, זה רק עניין של זמן עד שהוא יוכרז רשמית עם טריילר הכרזה מסורתי.

הדיווחים האחרונים שקשורים לסדרת פיפא הם ש-EA Sports אמרה שהיא "בודקת" את האפשרות לשנות את שמה של הסדרה, מה שעשוי לגרום לטלטלה רצינית עבור הסדרה ובעיקר עבור מיליוני המעריצים ברחבי העולם. דיווח של האתר VGC טוען כי FIFA 23 עשוי להיות המשחק האחרון בסדרה שנושא את השם פיפ"א.

למרות שבחברת EA מתרקמת לה תכנית להיפטר מהמותג FIFA, זה לא יקרה כל כך מהר, לפחות לא במשחק הבא בסדרה, פיפא 23 (FIFA 23).

קרוספליי ו-2 גביעי עולם

טום הנדרסון, המדליף הידוע מהאתר Xfire מדווח כי 'FIFA 23' יתמוך ב-Cross Plaform, בין הקונסולות השונות, כלומר שחקנים יוכלו לשחק בקרוס-פליי (cross-play), אחד עם השני ואחד נגד השני. עוד מדווח האתר כי פיפא הבא ימשיך לחזק את חווית הכדורגל הנשי והמשחק הבא יכלל 2 גביעי עולם, טורניר כביע העולם שאנחנו מכירים ואחד גם גביע העולם לנשים.

תמיכת הקרוס פליי קיימת בכותרים גדולים ובעיקר במשחקי יריות (כמו וורזון, פורטנייט, מיינקראפט ועוד) שתאפשר לשחקני ה-PC לשחק מול שחקני הקונסולות, שגם הם יוכלו לשחק ביחד אחד מול השני ועם השני. אנדרסון טוען כי FIFA 23 יביא לראשונה גם 2 גביעי עולם- גביע העולם לגברים וגביע העולם לנשים.

FIFA 23- טכנולוגיה סופר משופרת

החלק הטכני של הדיווח טוען שבוצעו שיפורים לטכנולוגיית Hypermotion של הסדרה, שהוצגה לראשונה עם FIFA 22. אנדרסון טוען כי הטכנולוגיה "שופרה פי 10", מכיוון שהיא יכולה כעת לצלם אנימציות במהלך משחקים אמיתיים באמצעות מצלמות אצטדיון במקום להכניס אתלטים בחליפות ל-Xsens.

טכנולוגיית HyperMotion היא אלגוריתם למידת מכונה הכותב אנימציות חדשות בזמן אמת, המבוסס על 8.7 מיליון פריימים של נתוני לכידת התאמה. לדוגמה, ב-FIFA 22, משחקים נערכו על ידי 22 שחקנים מקצועיים במשחק 11v11, כשהם לובשים חליפות לכידת תנועה של Xsens. טכנולוגיית Hypermotion הייתה זמינה רק עם גרסאות PS5, Stadia ו-Xbox Series X/S של המשחק.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות