וואלב חשפה משחק ספין-אוף חדש לפורטל

סדרת פורטל זוכה למשחק ספין-אוף עבור קונסולת ה- Steam Deck

לא מדובר כמובן בפורטל 3, למי מהמעריצים שעדיין מחכה, יש לוואלב (Valve) כנראה בעיה עם הספרה 3. ובכל זאת מדובר בהפתעה משמחת: וואלב הכריזה על משחק חדש וחינמי בשם Aperture Desk Job, והוא מתרחש בעולם של סדרת הפורטל. המשחק יהיה זמין להורדה בסטים (Steam) החל מה-1 במרץ, ולמרות שהוא רשום כמשחק שמיועד ל- PC, התיאור של וואלב אומר שהמשחק יהיה “החוויה הכי טובה” במכשיר החדש שלה- Steam Deck.

הטריילר הקצר שנחשף מציג רק את העובדה שהמשחק מתאר אדם רגיל שמופיע ביום הראשון שלו בעבודה בשולחן העבודה, רק כדי לצפות באיזו שהיא התרסקות על רצפת המפעל. דף הסטים של Aperture Desk Job אומר שהוא “מדמיין מחדש” את ז’אנר סימולטור ההליכה ומכניס את השחקן ל”עולם מלוכלך הברקים, מלא האנדורפינים של ישיבה בשקט מאחורי דברים”. לפחות יש רובוט שנראה שהוא מלווה אותך לאורך כל המשחק, בדיוק כמו במשחקי פורטל אחרים.

https://www.youtube.com/watch?v=AvokyBOYe8Y

וואלב מציעה “להנמיך את הציפיות שלכם”, כי Aperture Desk Job הוא “לא המשך לפורטל”. במקום זאת, הוא נועד כהדגמה טכנית של Steam Deck – המשחק “ילווה אותך דרך הפקדים והתכונות של קונסולת כף היד, בזמן שהוא לא כמעט משעמם כמו שזה נשמע”, לפי וואלב. עם זאת, מעריצי פורטל שאולי אין להם Steam Deck עדיין יוכלו לשחק ב- Aperture Desk Job במחשב דרך הווינדוס או דרך SteamOS באמצעות בקר.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות