לא הצליח לה: יוביספוט סוגרת את משחק הבאטל רויאל שלה Hyper Scape

"Hyper Scape", משחק הבאטל רויאל החינמי של יוביסופט יסיים את דרכו באפריל


חברת יוביסופט לא מודה בכישלון משחק הבאטל רויאל החינמי שלה "Hyper Scape", אבל היא לא צריכה לעשות את זה. החברה רק הצהירה שזו הייתה "החלטה קשה לסיים את הפיתוח", וכי היא "תיקח את הלמידה המרכזית מהמשחק הזה למוצרים עתידיים". עצם סיומו של המשחק ב-28 באפריל הקרוב, הוא הכי קרוב להודאה על כישלון.

"Hyper Scape" פותח על ידי יוביסופט מונטריאול (Ubisoft Montreal) ושוחרר ב-11 באוגוסט 2020. המשחק ניסה להציב תחרות מול משחקי הבאטל רויאל הפופולאריים בעולם כדוגמת פורטנייטוורזוןאפקס וגם PUBG שהפך לאחרונה חינמי (כמעט) לגמרי.

להבדיל מרוב המשחקים שהוזכרו למעלה, "Hyper Scape" מתרחש בעתיד הרחוק של 2054, משחק עתידני עירוני שהציב 100 מתמודדים זה מול זה בקרבי FPS ומשחקים מהירים. הוא כולל מחוזות שונים של העיר הוירטואלית ניאו ארקדיה (Neo Arcadia)  ואתם יכולים לקפוץ מרחובות לגגות ולהשתמש ב-Hacks ש"מכופפים את החוקים לטובתכם".

מאחר ויוביסופט לא טרחה לציין את הסיבות לסגירת המשחק אחרי שלוש עונות בלבד, ניתן רק להניח שהביצועים שלו לא היו כמו שהיא ציפתה. ובכל זאת, ההחלטה לסגור את המשחק ולנתק את השרתים מעידה על עוד משהו שקרה מאחורי הקלעים ושאין לנו באמת מושג מהו. אם ניקח לדוגמא את הכישלון של הבאטל רויאל של המשחק באטלפילד 5, שנקרא "Battlefield Firestorm", המשחק אמנם נכשל, אך EA ממשיכה לתמוך בו וכולם יכולים להמשיך לשחק בו למרות ששוחרר לפני כשלוש שנים (מרץ 2019).

באוקטובר שנה שעברה, הכריזה יוביסופט על משחק באטל רויאל נוסף בשם Ghost Recon Frontline. להבדיל מ"Hyper Scape", גוסט ריקון הוא מותג חזק ומוכר יותר, שינסה להצטרף בכבוד למשחקי הבאטל רויאל הפופולריים ביותר בשוק.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x