צפו בגיימפליי רשמי למשחק “ארץ הפלאות של טינה הקטנה”

‘Tiny Tina’s Wonderlands’ מקבל טריילר רשמי ארוך של Gameplay Walkthrough לגיימר המתחיל

חברת 2K והמפתחת Gearbox Software חשפו סרטון גיימפליי Walkthrough רשמי של אחד המשחקים המסקרנים השנה, ‘Tiny Tina’s Wonderlands’ (‘ארץ הפלאות של טינה הקטנה’). הסרטון באורך 24 דקות והוא כולל שני Fatemakers (יצרני גורל) שחוברים יחדיו בפסגות של אזור Mount Craw:

‘Tiny Tina’s Wonderlands’ הוא משחק ספין-אופ לדמותה של “טינה הקטנה מבורדרלנדס. במשחק הרפתקאות/ פנטזיה זה תוכלו להתאים אישית את הגיבור שלכם ולבזוז את דרככם בלחימה נגד מפלצות, לשדוד מרתפים עמוסי אוצרות במסע לעצירת הרודן הרשע – אדון הדרקונים.

מי את טינה הקטנה?

דמותה של טינה הקטנה הופיעה לראשונה במשחק “בורדרלנדס 2” כדמות שלא ניתנת למשחק (NPC) והיא קיבלה הרחבה בשם “Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep”. טינה מתוארת כילדה גסת רוח בת 13, אשר מתמחה בבנייה של חומרי נפץ, רימונים ופצצות. היא איבדה את הוריה ונמכרה לאדם רשע שעסק בניסויים בבני אדם, אך היא הצליחה לברוח באמצעות רימון שהחביאה מתחת לשמלתה ומאז נשבעה אמונים לנקום בכל מי שעשה לה רע.

Tiny Tina’s Wonderlands ישוחרר ב-25 במרץ, 2022 ל- Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וגם ל-PC דרך Epic Games Store בהשקה בלעדית. חנויות דיגיטליות אחרות יזכו להשקה מאוחר יותר ב-2022.

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות