סוני חשפה רשמית את העיצוב של ה- PlayStation VR2

PSVR 2, משקפי המציאות המדומה של סוני ל-PS5 זוכים לחשיפה ראשונית ורשמית של העיצוב והקונספט

בפוסט חדש בבלוג הרשמי של סוני, הידאקי נישינו (Hideaki Nishino), סגן נשיא בכיר לחוויית פלטפורמה בסוני, אמר שהוא "שמח במיוחד לחשוף את העיצוב החדש והמדהים" של משקפי ה-PSVR 2, לצד "עדכון ותמונת עיצוב סופית של בקר ה-PlayStation VR2 Sense שלנו.

PlayStation VR2 – עיצוב עגול ולבנבן בקונספט המותאם לעיצוב של ה-PS5

נישינו מציין שהאוזניות חולקות עיצוב עגול עם הבקר של ה-PS5, המייצג את "התצוגה של 360 מעלות ששחקנים מרגישים כשהם נכנסים לעולם המציאות המדומה". הקולקציה כולה נוצרה גם בהשראת "מהמראה של משפחת מוצרי ה-PS5", ונישינו מצהיר כי צוות העיצוב "חשב על אוזניות ה-VR של הדור הבא" בעת יצירת ה-PS5 עצמה.

יש גם איוורור

בנוסף, ציינה סוני כי היא שילבה עיצוב אוורור חדש למשקפי PS VR2 שלדעתה המשתמשים ייהנו. יוג'ין מוריסאווה, מנהל אמנותי בכיר ב-SIE הוביל את עיצוב ה- PS VR2 ומסביר מדוע זה החלק המועדף עליו בעיצוב:

כשהתחלתי לעבוד על העיצוב של ה-PlayStation VR2, אחד התחומים שרציתי להתמקד בהם קודם היה הרעיון ליצור פתח אוורור באוזניות כדי לשחרר אוויר, בדומה לפתחי האוורור בקונסולת ה-PS5 המאפשרת זרימת אוויר. . המהנדסים שלנו העלו את הרעיון הזה כדרך טובה לאפשר אוורור ולהימנע מהתערפלות של העדשה בזמן שהשחקנים שקועים במשחקי ה-VR שלהם. אני ממש גאה איך זה יצא ובפידבקים החיוביים שקיבלתי עד כה. אני מקווה שגם מעריצי הפלייסטיישן שלנו יסכימו, ואני לא יכול לחכות שהם ינסו את זה.

עיצוב "מאוורר" של ה-PlayStation VR2 הרשמי

מפרט טכני – PlayStation VR2

בתחילת חודש שעבר, במסגרת תערוכת CES 2022, חשפה סוני את היורש של ה-PSVR וחשפה את שמו הרשמי- PlayStation VR2 (ובקיצור PSVR2) ואת עיצוב הבקרים.

משקפי ה-PlayStation VR2 יגיעו עם תמיכה ברזולוציה של 2000×2040 פיקסלים בכל עין ויפעלו בתצוגת OLED. קיימת תמיכה במשחקי 4K HDR עם קצב ריענון של 90 או 120 הרץ (90Hz, 120Hz). 4 מצלמות פנימיות בתוך המכשיר יעקבו אחר תנועות השחקן ובקרי השליטה, כך שיזהו את הכיוון אליו אנו מסתכלים ללא צורך במצלמה חיצונית בעזרת שדה ראייה של (בקירוב) 110 מעלות.

בנוסף, שחקנים יוכלו להרגיש ברטט הבקר במהלך סצנות דרמטיות או מפחידות, בהתאם לאווירה במשחקים. בדומה לבקרי ה-DualSense של ה-PS5, גם הבקרים החדשים שיחליפו את בקרי ה-Move יציעו עיצוב ארגונומי ואחיזה נוחה עם טריגרים "מסתגלים" (Adaptive triggers).

סוני הכריזה על כותר ה-VR הראשון של הדור הבא שלה בשם Horizon Call of the Mountain, המבוסס על העולם של סדרת משחקי Horizon.

מקור: blog.playstation

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות