'The Ascent' ישוחרר ל-PS5 ול-PS4 בחודש הבא

משחק הסייבר-פאנק שזכה לשבחים רבים, כבר לא יהיה אקסלוסיבי לאקסבוקס

The Ascent, משחק היריות האיזומטרי המשלב אלמנטים של RPG יגיע במרץ לקונסולות של סוני. המשחק שוחרר בשנה שעברה, ב-29 ביולי למחשב האישי, ה-Xbox One וה-Xbox Series X/S, והכניס יותר מ-5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו, מה שמיקם אותו אז במקום הראשון במצעד הגלובלי של סטים (Steam).

The Ascent הוא משחק תפקידים סייבר-פאנק שפותח על ידי אולפן משחקי האינדי השוודי Neon Giant והופץ על ידי Curve Digital. המשחק פותח באמצעות Unreal Engine 4 על ידי צוות של 12 אנשים בלבד והוא הופעת הבכורה של Neon Giant בתעשייה. המשחק זכה לביקורות חיוביות מהמבקרים עם יציאתו לאור, עם שבחים על הוויזואליה, הקרבות, האנימציה ועיצוב הסאונד שלו. לא הכל היה מושלם, והיו גם ביקורות בעיות טכניות וחוסר ליטוש בולט.

המשחק מתרחש במטרופולין סייברפאנק שבו מגה-תאגידים שולטים בכל. בעולם זה, כולם עובדים עבורם כמשרתים, משלמים חובות שהם חייבים לתאגידים על שהביאו אותם לוולס. The Ascent כולל סביבה ניתנת להרס המגיבה לפעולות השחקן, כגון פגיעות כדורים, כוחות מיומנות ופיצוצים. מערכת נסיעה מהירה מיושמת במשחק באמצעות מערכת רכבת תחתית מובנית ומונית בתשלום, המאפשרת לשחקן לנסוע מרחקים עצומים במשחק במהירות.

'The Ascent' ישוחרר ל-PS5 ול-PS4 ב-24 במרץ, 2022.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות