NASA-Punk: מפתחי Starfield שואפים למשחק עם "חזון של עתיד המבוסס על המציאות"

האמן הראשי של סטארפילד אומר שהאסתטיקה הכללית של המשחק היא 'NASA-Punk'

בשיחה עם Xbox Wire, אמר האמן הראשי של המשחק סטארפילד (Starfield), איסטבן פלי (Istvan Pely), כשניסה לבסס חזון אמנותי למשחק, הצוות רצה גישה מציאותית. ואחד שיהיה "אמין וכזה שניתן לקשר".

איסטבן והאנימטור הראשי ריק ויסנס (Rick Vicens) דנו כיצד המונח הזה באמת קיבל חיים משלו ועזר לעצב את מה שסטארפילד הוא היום. כשהחלו בפיתוח בסטארפילד, לאולפני המשחקים של Bethesda היה חזון ספציפי בראש, והחזון הזה הוא צאירו יקום מדע בדיוני שהם מכנים אותו נאס"א-פאנק (NASA-Punk).

רצינו ראייה מאוד מציאותית. אתה יכול לשרטט קו מטכנולוגיית החלל הנוכחית ולהעלות משם לעתיד כדי שזה יהיה אמין וניתן לקשר.

NASA-Punk

"מה שבאמת מעניין הוא עד כמה כולנו נצמדנו לקונספט הזה", הוסיף האנימטור הראשי ריק ויסנס. "כשאמרת נאס"א-פאנק, צוות האמנות יכול היה לקחת את שתי המילים האלה מיד ולגרום להן לעבוד. זה היה פשוט המונח המושלם לכיוון האמנותי שלנו ולהשאיר את כולם באותה זרימה ועבודה עם סגנון עקבי. אצלי זה פשוט לחץ במקומות הנכונים. בתחילת הפרויקט, אני חושב שהמונח הזה היה קריטי עבורנו".

https://twitter.com/StarfieldGame/status/1494356871616020486?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1494356871616020486%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.ign.com%2Farticles%2Fstarfield-lead-artist-says-the-games-overall-aesthetic-is-nasa-punk

סיפור הרקע של משחק ה- RPG הזה, מוגדר מאות שנים בעתיד וזהו היקום החדש הראשון מזה 25 שנים מבית אולפני המשחק Bethesda. המשחק יאפשר לכם ליצור כל דמות שתרצו, יאפשר לכם לחקור את המשחק עם המון חופש בזמן שאתם מנסים לפתור את התעלומה הגדולה ביותר של האנושות.

מה הסיפור של Starfield?

סטארפילד מתרחש בשנת 2330, המשחק יכלול שלושה פלגים לאינטראקציה איתם, והפוקוס של המשחק הוא במלחמת המושבות שהתנהלה ב-2310 בין Freestar Collective והמושבות המאוחדות (United Colonies). השלום אמנם שורר, אבל אי הנוחות בין שני הפלגים עלולה להגיע בכל רגע למצב של רתיחה. אויבים יש בכל מקום, שפע של איומים אנושיים מבחוץ, כולל שודדי ים, שכירי חרב, ספייסרים וקנאים דתיים קנאים.

בשנת 2020 חברת מיקרוסופט רכשה את באת'סדה (Bethesda) בסכום של 7.5 מיליארד דולר. עסקה זו הביאה למיקרוסופט בעלות על הזיכיון לסדרת Doom וכמו כן הזיכיונות ל- Skyrim ,Fallout וולפנשטיין ורבים אחרים. 

Starfield אמור לצאת למחשב ול-Xbox Series X/S ב-11 בנובמבר, 2022. הוא יהיה זמין גם ביום הראשון דרך Xbox Game Pass.

מקור: Xbox Wire

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות