תם עידן: נינטנדו תסגור את חנות eShops עבור הקונסולות Wii U, Nintendo 3DS

נינטנדו לא תאפשר לכם לקנות משחקים דיגיטליים עבור Wii U ו-3DS לאחר מרץ 2023

ה-Nintendo Switch היא הקונסולה הראשית של נינטנדו כבר שנים, אבל החברה עדיין תמכה בקונסולות הקודמות שלה, ה-Wii U וה-eShop של Nintendo 3DS נשאר פתוח עבור גיימרים שרצו לקנות משחקים בפלטפורמות האלה.

עם זאת, החל מסוף מרץ 2023, לא יהיה ניתן עוד לבצע רכישות ב-Nintendo eShop עבור קונסולת ה-Wii U ומשפחת הקונסולות הניידות של Nintendo 3DS, כך הודיעה החברה. כמו כן, לא ניתן יהיה להוריד יותר תוכן בחינם, כולל דמואים של משחקים.

יתר על כן, ככל שתאריך זה יתקרב, שירותים קשורים יפסיקו לפעול:

  • החל מה-23 במאי 2022, לא יהיה ניתן עוד להשתמש בכרטיס אשראי כדי להוסיף כספים לחשבון ב-Nintendo eShop ב-Wii U או במכשירי Nintendo 3DS.
  • החל מה-29 באוגוסט 2022, לא יהיה ניתן עוד להשתמש בכרטיס Nintendo eShop כדי להוסיף כספים לחשבון ב-Nintendo eShop ב-Wii U או במכשירי Nintendo 3DS. עם זאת, עדיין ניתן יהיה לממש קודי הורדה עד סוף מרץ 2023.

לאחר הסגירה במרץ 2023, "ולעתיד הנראה לעין", נינטנדו אומרת שעדיין ניתן יהיה להוריד מחדש משחקים ו-DLC, לקבל עדכוני תוכנה ולשחק משחקים מקוונים ב-Wii U ו-3DS.

למה זה קורה? נינטנדו ניסתה לענות על כך ב"שאלות נפוצות" שפורסמו לצד הודעת התמיכה, ואמרה, "זהו חלק ממחזור החיים הטבעי של כל קו מוצרים שכן הוא הופך פחות שימושי על ידי הצרכנים לאורך זמן."

סגירת ה-eShop משמעו גם את הסוף של ה-Virtual Console במערכות אלו. היישום הנוכחי של נינטנדו להצעת משחקים קלאסיים ב-Nintendo Switch מגיע בצורה של ה-Nintendo Switch Online מבוסס המנוי, שמציע מספר זעום של כותרי NES ו-Super NES – כמו גם משחקי Nintendo 64 ו- Sega Genesis – בהשוואה לקונסולה הווירטואלית.

Nintendo Switch – הקונסולה המצליחה של נינטנדו

על השאלה "האם אין לנינטנדו מחויבות לשמר את המשחקים הקלאסיים שלה על ידי הפיכתם לזמינים לרכישה ללא הרף?" היא ענתה:

על פני תוכניות החברות שלנו ל-Nintendo Switch Online, למעלה מ-130 משחקים קלאסיים זמינים כעת בספריות הולכות וגדלות עבור מערכות מדור קודם. המשחקים משופרים לעתים קרובות עם תכונות חדשות כגון משחק מקוון.

אנו חושבים שזו דרך יעילה להפוך תוכן קלאסי לזמין בקלות למגוון רחב של שחקנים. בתוך ספריות אלה, שחקנים חדשים וותיקים יכולים למצוא לא רק משחקים שהם זוכרים או שמעו עליהם, אלא משחקים מהנים אחרים שאולי לא חשבו לחפש אחרת. כרגע אין לנו תוכניות להציע תוכן קלאסי בדרכים אחרות.

למרות שהמעריצים לא כל כך אוהבים את ההחלטה הזאת של נינטנדו, סיכוי מאוד נמוך שהיא תשנה את ההחלטה שלה להפסיק את התמיכה ב-Wii U ו-Nintendo 3DS ב-eShops. נינטנדו סגרה את ערוץ ה-Wii Shop ב-2019, וסיימה את התמיכה ב-Super Mario Maker ב-Wii U ב-2021, למרות זעקות המעריצים.

אלה המכשירים של נינטנדו שהתכנים שלהם ייגרעו מהחנות ב-2023:

  • New Nintendo 3DS
  • New Nintendo 3DS XL
  • New Nintendo 2DS XL
  • Nintendo 3DS
  • Nintendo 3DS XL
  • Nintendo 2DS
  • Wii U Deluxe
  • Wii U

מקור: Nintendo

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x