נטפליקס עובדת על עיבוד קולנועי לסדרת ביושוק (BioShock)

Netflix, 2K ו-Take-Two משתפות פעולה לפיתוח עיבוד קולנועי של זיכיון ביושוק, הפעם זה חייב להגיע למסכים

חדשות משמחות למעריצי ביושוק (BioShock), סדרת משחקי היריות מגוף ראשון שעתידה לקבל סרט בנטפליקס. לא נמסר מידע נוסף אם מדובר במשחק ספיציפי עליו יבוסס הסרט או מי הולך לביים או להשתתף בו, מלבד העובדה שהוא מופק על ידי Vertigo Entertainment ו-2K.

"נטפליקס היא בין מספרי הסיפורים הטובים והחושבים קדימה בעולם הבידור כיום", אמר שטראוס זלניק, יו"ר ומנכ"ל Take-Two Interactive. "אנחנו נרגשים שהם חולקים את החזון והמחויבות שלנו לזיכיון BioShock, האהוב על מיליוני מעריצים ברחבי העולם".

האולפן Cloud Chamber של 2K נמצא עמוק בפיתוח פעיל באיטרציה הבאה של הסדרה, ובשילוב עם השותפות שלנו עם נטפליקס, אנחנו נשארים בטוחים מאוד ש-BioShock ימשיך לרתק ולעניין קהל כמו שלא היה מעולם.

[the_ad id="54493"]

כבר ניסו את זה בעבר

הרעיון של סרט שיבוסס על משהו שקשור לעולם המדהים של BioShock נידון מספר פעמים בהיסטוריה, למשך זמן קצר דווח כי הבמאי גור ורבינסקי ("הצלצול", "שודדי הקאריביים") צורף לסרט המבוסס על המשחק הראשון. אבל, זה לא צלח, בגלל בעיות דרוג מול אולפני יוניברסל.

אחרי שוורבינסקי עזב את הפרויקט, היה גם ניסיון לשדך את הבמאי חואן קרלוס פרסנדילו לסדרה, אבל היוצר של BioShock קן לוין "לא ראה התאמה" בינו לבין הסדרה, אותה יצר.

BioShock Infinite – הכותר האחרון בסדרה

מה זה ביושוק ?

ביושוק, הכותר הראשון בסדרה, הושק באחת השנים הכי פוריות של תעשיית הגיימינג, 2007. המשחק זכה לשבחים מצד המבקרים וגם מצד הגיימרים, עם ציון ממוצע של קרוב לשלמות 96/100. המשחק השני לא הצליח לשכפל את ההצלחה, אך עדיין נחשב למשחק טוב. הכותר השלישי והאחרון בסדרת ביושוק שנשא את השם BioShock Infinite, שוחרר ב-2013, וזכה להצלחה ענקית. כעבור 3 שנים שוחרר אוסף משולש של כל המשחקים בסדרה בשם BioShock: The Collection.

קן לוין, יוצר ביושוק (Bioshock)

בשנת 2014 בישרנו בצער רב כי לוין סגר את האולפן המשובח שלו Irrational Games – האולפן שמאחורי BioShock. אחרי הסגירה לויןהקים אולפן קטן יותר בשם Ghost Story Games. העדכון האחרון מהמשחק הבא של לוין היה בסוף 2020, על כך שהמשחק הבא שלו אחרי ביושוק נמצא במצב מתקדם.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סדרה קטלנית ביושוק