חצי מיליון שחקנים הצטרפו ל-Lost Ark תוך שלוש שעות

Lost Ark עדיין לא הושק רשמית אך משחק ה-MMORPG כבר הספיק לחצות רף של 500,000 שחקנים במקביל תוך פחות משלוש שעות ולמעלה מ-1.2 מיליון צופים בטוויץ'

אפשר כבר לנחש שהמשחק Lost Ark שסוף סוף יושק במערב, הולך להיות הלהיט התורן של משחקי התפקידים ההמוניים. תוך פחות משלוש שעות מאז שהושק לראשונה בסטים (Steam), מסד הנתונים של SteamDB מראה שה-MMORPG החדש של Smilegate עבר רף של 500,000 שחקנים במקביל בפלטפורמה זו.

זה נתון מדהים עבור משחק בז'אנר ה MMO שהוא חדש לגמרי, למערב לפחות.

ההשקה אתמול הייתה הופעת הבכורה בתשלום של Lost Ark במערב, וההשקה החינמית, בה כולכם תוכלו להצטרף למשחק תתרחש בעוד כ-48 שעות מהיום ב-11 בפברואר. בגזרת twitch נרשמה היסטריה כשברגע אחד נתון הצופים עמד 1.25 מיליון (!).

מה זה לוסט ארק (Lost Ark)?

Lost Ark שוחרר לראשונה בדרום קוריאה ב-בנובמבר 2018 בגרסת בטא פתוחה (Open Beta) והוא נמצא גם בגרסת בטא פתוחה ברוסיה, ופתוח לרישום בטא סגורה ביפן החל מה-25 ביוני 2020.

Lost Ark הוא משחק תפקידים מקוון מרובה משתתפים בעולם פנטזיה (MMOARPG) והוא פותח במשותף על ידי Tripod Studio וחברת הבת לפיתוח המשחקים של Smilegate Smilegate RPG. המשחק שוחרר לראשונה בדרום קוריאה ב-בנובמבר 2018 בגרסת בטא פתוחה (Open Beta) והוא שוחרר באופן מלא בדרום קוריאה בדצמבר 2019.

המשחק ישוחרר ביום שישי הקרוב, ה-11 בפברואר 2022 בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית ואירופה (ישראל כרגע לא ברשימה, נעדכן אם כן). אלה שרכשו כל אחת מארבע "חבילות המייסדים" הזמינות למשחק, יקבלו קדימות של שלושה ימים החל מה-8 בפברואר 2022.

Lost Ark מתמקד בעיקר ב-PvE ובחקר שכוללים משימות, הישגים/ציד אספנות (Loot), ועוד אך הוא מצליח לשלב גם אלמנטים של PvP. שחקנים מתחילים את המסע שלהם במשחק עם התאמה אישית של הדמות שלהם, ואז הם יכולים לעלות רמה על ידי השלמת קו העלילה. ככל שהשחקנים מתקדמים במשחק, כך העולם נחשף ונפתח בפניהם בשיא תפארתו. כך למשל הגעה לרמה 50 פותחת גישה למבוכים ופשיטות Raid.

אתר הבית של המשחק Lost Ark


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מטורף