רשמי: GTA 5 מגיע ל-PS5 ול- Xbox Series X/S ב-15 במרץ

סמנו ביומנים: GTA V ישוחרר לקונסולות הנוכחיות של פלייסטיישן ואקבוקס באמצע מרץ

GTA 6 נמצא בימים אלו בפיתוח וצפוי להגיע בשנה הבאה. בינתיים, חברת רוקסטאר (Rockstar) הודיעה שהיא תביא את גרסת הדור הבא של GTA 5 ו-GTA Online ל-PS5 ול-Xbox Series X/S ב-15 במרץ. במקור אמור היה המשחק להגיע בנובמבר 2021, אך כדי לספק את הגרסה הטובה ביותר לקונסולות הנוכחיות, ההשקה נדחתה.

גרסת הדור הבא תביא איתה מצבי גרפיקה חדשים עם רזולוציית 4K של עד 60 פריימים לשנייה, שדרוגי מרקמים ואפשרויות HDR. ריי-טרייסינג, מעקב אחר קרניים, יגיע גם לגרסה זאת כמו גם זמני טעינה מהירים יותר, אודיו תלת מימדי ותכונות מתקדמות נוספות.

שחקני GTA 5 בקונסולות הנוכחיות יוכלו להעביר את ההתקדמות ממצב הקמפיין ואת הדמויות הנוכחיות שלהם ב-GTA Online ל-PS5 ו-Xbox Series X/S עם אפשרות להעברה חד פעמית בהשקה.

בנוסף, גרסה עצמאית חדשה של GTA Online ל-PlayStation 5 ו-Xbox Series X/S תוצג לראשונה עם ההשקה. גרסה זו תהיה זמינה בחינם בשלושת החודשים הראשונים לשחקני פלייסטיישן 5.

פרנקלין, טרבור ומייקל, הדמויות הראשיות ב-Grand Theft Auto V

שחקני GTA Online ב-PS4 שמנויים בשירות PlayStation Plus יכולים לקבל $1,000,000 במשחק על ידי ביקור ב-PlayStation Store בתחילת כל חודש עד להשקת GTA Online ב-PlayStation 5. שווה ביקור.

לכל מי שחדש במשחקי GTA, כדאי לדעת שיש צ'יטים (קודים) לשימוש במשחק GTA 5 במצב לשחקן יחיד. הצ'יטים מאפשרים שימוש מוגזם בנשקים ותחמושת, הפיכתכם לבלתי מנוצחים, מד בריאות ושריון מקסימלי, ועוד ועוד…

GTA 5 ו-GTA Online ישוחררו ב-15 במרץ ל-PS5 ול-Xbox Series X | S.

[the_ad id="53297"]


הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות