Elden Ring “זוכה” לביקורות מעורבות בסטים, גיימרים סובלים מבעיות ביצועים

למרות ההשקה הגרנדיוזית והמוצלחת של Elden Ring, שחקני המחשב מתלוננים על גמגומים במשחק וביצועים ירודים

Elden Ring הוא ההשקה הכי מוצלחת השנה, כשהמבקרים פשוט התמוגגו ממנו ושיגרו ציונים מושלמים, עם ממוצע של 96/10. אבל, נכון לרגע כתיבת שורות אלו, Elden Ring זוכה לציון ממוצע “Mixed” ב-Steam, עם ציון 60% של יותר מ-19 אלף ביקורות משתמשים.

כשמתעמקים בביקורות הגיימרים על המשחק החדש של FromSoftware, רבים מזהירים אחרים מפני בעיות אופטימיזציה של המחשב האישי, וכותבים שהמשחק “יגמגם כל הזמן באזורים פתוחים”, ושהוא “קרס 4 פעמים תוך שעתיים מזמן המשחק”.

Elden Ring – ציונים מושלמים

עם זאת, נראה שיש תיקון זמני לבעיות הגמגום במחשב. המשתמש למטה באתר הפופולרי רדיט, ממליץ לשחקני המחשב אחרים למצוא את “Microsoft Device Association Root Enumerator”, ופשוט להשבית אותו, ובכך לחסל את הבעיה של הגמגום המדובר.

עדיין מחכים לר-Ray Tracing ול- DLSS

הבעיות הללו צצו ממש בהשקה של המשחק, ולמרות שדרישות המערכת של המשחק לא היו גבוהות במיוחד, האופטימיזיה של המשחק בגרסת ה-PC לא מושלמת כרגע.

בנוסף, בעוד שהרוב המכריע של המשוב השלילי בסטים מתמקד בקצבי פריימים נמוכים וגמגום, יש לא מעט גיימרים שמתלוננים (בצדק) על היעדר תמיכה בצגים רחבים במיוחד (מסכי אולטרה 21:9). כל זה קורה כשחברת FromSoftware עדיין לא יישמה במשחק מעקב אחר קרניים (Ray Tracing) או תמיכה ב-DLSS בעת ההשקה.

עמוד המשחק בסטים

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות