הפיתוח של Dragon Age 4 מתקדם, עשוי להשתחרר בשנה הבאה [עדכון]

דיווח חדש בנוגע להתקדמות של המשחק Dragon Age 4, גורס כי המשחק נמצא במסלול לצאת בעוד כ-18 חודשים

חברת Bioware ככל הנראה מצליחה להגיע לכל אבני הדרך שהציבה למשחק "Dragon Age 4", והוא עומד בלוח הזמנים ואלו באמת חדשות נהדרות. כך על פי העיתונאי ג'ף גראב, בפרק האחרון של GrubbSnax.

מאז הוכרז הפיתוח, Bioware שחררה בצורה מאוד איטית במהלך השנים האחרונות בצורת קונספט ארט והצצות בתערוכות. המשחק תוכנן מלכתחילה להיות משחק קטן יותר, ממוקד נרטיבי, המתרחש באזור Tevinter Imperium.

"Dragon Age 4" נמצא בפיתוח מאז 2015, תחת שם הקוד "Joplin" ואושר רשמית ב-2017. התוכנית המקורית הייתה לדחוף למונטיזציה של הכותר באמצעות תוכן נוסף מתוכנן, בדומה לכותרים אחרים של EA. צוות הפיתוח שעבד על המשחק, בניהולו הקריאטיבי של מייק ליידלו נאלץ להתפנות לפרויקטים אחרים של Bioware, שסבלו מבעיות. משחקים אלה היו Mass Effect: Andromeda ו-Anthem.

בשנת 2019, EA אמרה שהיא מצפה ש-Dragon Age 4 יגיע ב-2022 או לאחר מכן, מה שמסביר מדוע ראינו מעט מאוד מהמשחק. אבל, אם הדיווח האחרון נכון, 18 חודשים זה לא הרבה זמן…

[עדכון 24/2] על פי מנכ"ל חברת Bioware, הפיתוח של Dragon Age 4 נמצא באמצע התהליך

בפוסט בבלוג מאת מנכ"ל BioWare, גארי מקיי, אתמול ב-23 בפברואר. "עבור 'עידן הדרקון הבא', אנחנו ממש באמצע ההפקה, וזו הרגשה נהדרת", כותב מקיי ומוסיף. שה"תוכנית" של המשחק הושלמה בשנה שעברה.

מקיי מגלה ש-Dragon Age 4 עבר את שלבי הקונספט והקדם-ייצור, שבהם מתווים החזון והיסודות הטכניים של המשחק, ומכניקת המשחק מוצקת.

מקור: Eurogamer

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות