דיסקורד מציעה כעת אינטגרציה עם חשבון PlayStation Network

שחקני פלייסטיישן יכולים עכשיו להתחבר לדיסקורד באמצעות חשבון ה-PS שלהם ולהנות מכל הפיצ'רים שיש לשירות להציע


דיסקורד (Discord) הוא ככל הנראה אחד משירותי הצ'אט הפופולריים ביותר בעולם, עם קרוב ל-300 מיליון משתמשים פעילים וכ- 140 מיליון משתמשים פעילים נכון לסוף השנה שעברה, כך שלבטח רובכם כבר מכירים את השירות הזה, שחקני וורזון בטוח שכן. דיסקורד החל כיישום ייעודי לקהילות הגיימינג, כך שהשחקנים יכלו לתקשר אחד עם השני באמצעות קול, אך בשנתיים האחרונות דיסקורד התרחב והפך להיות ביתם של קהילות אחרות, לא רק מתחום הגיימינג.

כיום דיסקורד מאפשר לכמה וכמה שירותי גיימינג להתחבר לשירות שלה, כמו Xbox, Steam, Battle.net ועוד. היום פורסם פוסט בבלוג של דיסטורד שכעת מתווסף גם השירות של PlayStation להתחברות:

אם אי פעם חיברת את חשבון הדיסקורד שלך לשירות אחר המאפשר לך להציג את הפעילות שלך, זה עובד באופן דומה כאן: ברגע שחשבון הדיסקורד שלך מקושר, המשחק שאתה משחק כרגע ב-PS4 או ב-PS5 יוצג כפעילות שלך , בדיוק כך!

אתה אפילו יכול לבחור להציג את מזהה ה-PlayStation Network המקוון שלך בפרופיל שלך כדי שחבריך בדיסקורד יוכלו להוסיף אותך ולתייג. זה נהדר במיוחד כדי לדעת אם חבר שלך משחק כעת במשחק שתומך ב-cross-play בפלטפורמה אחרת.

בין אם אתם משחקים בקמפיין לשחקן יחיד או במולטי, החברים שלכם מכל העולם יוכלו לראות את הפעילות שלכם, חיווי משחקי פלייסטיישן שאתם משחקים, להתחיל שיחה באמצע וכמובן לקפוץ פנימה לשחק איתכם.

היכולת לחבר את חשבון Discord שלכם לחשבון ה-PlayStation Network תהיה זמינה בכל פלטפורמה שבה Discord נמצאת: Windows, macOS, Linux, iOS, Android ואפליקציית האינטרנט.

באפריל שנה שעברה דווח כי חברת מיקרוסופט הציעה לרכוש את דיסקורד תמורת סכום של 10 מיליארד דולר, אך היא נענתה בשלילה. השנה רכשה מיקרוסופט את אקטיוויז'ן-בליזארד בכ-70 מיליארד דולר, סוני הסתפקה ברכישת חברת באנג'י בסכום צנוע של 3.6 מיליארד.

מקור: discord.com

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות