PUBG: Battlegrounds הופך רשמית למשחק חינמי, אבל יש כוכבית

PUBG, אחד ממשחקי הבאטל רויאל מגוף ראשון הפופולריים בעולם הופך להיות חינמי, אבל אם תרצו לשחק במצבי הדירוג (Ranked) או קאסטום מאץ', תצטרכו חשבון Battlegrounds Plus


לקח קצת זמן ליוצרי PUBG להבין שז'אנר משחקי הבאטל רויאל זוכה לפופולאריות אדירה, בעיקר משום שהמשחקים המובילים הם חינמיים לגמרי. כמובן שהבסיס החינמי הזה של משחקים כמו "וורזון", "אפקס" וכמובן פורטנייט, מהווה כר נוחה ליצירת מערכות משוכללות של תשלומים ורכישות בתוך המשחק, שם הכסף הגדול.

ובכל זאת, מעתה המשחק  PUBG: Battlegrounds, שהיה לפני שלוש-ארבע שנים, המלך הבלתי מעורער של הז'אנר ונדחק לפינה על ידי המשחקים שהוזכרו למעלה, מוצע כעת בגרסה חינמית למחשב האישי ולקונסולות. הסיבות לדעיכה בפופולאריות של המשחק, נובעות מכך שגיימרים אוהבים אלטרנטיביות חינמיות טובות יותר, ותוסיפו לזה גם את זה ש- PUBG סבל מבעיות אבטחה שהציפו אותו בצ'יטרים והאקרים.

.PUBG Corp, שאחראית על פיתוח המשחק, כבר הודיעה במהלך טקס פרסי משחקי השנה 2021 (The Game Awards 2021) כי המשחק יהפוך חינמי בשנת 2022.

PUBG: Battlegrounds הוצע להורדה בתשלום מאז שהושק לראשונה ל-Early Access בחנות הפופולארית בעולם-Steam, אי שם בשנת 2017. הגרסה החינמית של המשחק מעניקה לכם חשבון בסיסי אשר נותן לכם גישה לרוב תכונות המשחק, למעט כמה פיצ'רים. הפיצ'רים החסרים הללו הם די קריטים למי שמעונין לקבל את החוויה המלאה של המשחק ובעיקר למי שמרגיש תחרותי במשחקי יריות מגוף ראשון.

Battlegrounds Plus

גיימרים שיש ברשותם את הגרסה החינמית, בדרך כלל שחקנים מזדמנים יוכלו לשחק בשרתי המשחק ללא כל הגבלה, אבל גיימרים שירצו לשחק במצבי הדירוג (Ranked) או ב-Custom Match של PUBG יצטרכו לשדרג את החשבון שלהם ל-Battlegrounds Plus. השדרוג הזה הוא בעלות של תשלום חד פעמי של 13 דולר (כ-40 שקלים) עבור Battlegrounds Plus. שחקנים שכבר קנו את המשחק לפני המעבר לפורמט-free to play ישודרגו אוטומטית ל-Battlegrounds Plus, ויקבלו חבילת תגמולים בשם PUBG – Special Commemorative Pack.

PUBG: Battlegrounds מכר יותר מ-75 מיליון עותקים, כך על פי  שאנגהאן קים, מנכ"ל חברת Krafton שמציין כי המשחק עדיין פופולרי מאוד. התחרות עיקרית של המשחק שכעת מוצע בחינם, יהיה מול שני משחקים חינמיים אחרים שמובילים את טבלת הפופולאריות בסטים, Dota 2 ו –CSGO.

כדי לחגוג את שינוי הפורמט, ל-PUBG Corp יש שלושה תכנים חינמיים שמתוכננים להגיע בין ה-26 בינואר ל-9 בפברואר. הגרסה החדשה של PUBG Battlegrounds, הזמינה כעת, מציגה גם כמה תכונות חדשות עם עדכון 15.2 של המשחק. זה כולל שני מצבי הדרכה חדשים, מזל"ט טקטי שיעזור לשחקנים לחפש קדימה וציוד EMT כדי לספק בוסטרי ריפוי לחברי הקבוצה.

לינק להורדת המשחק בחינם בסטים

מקור: global.battlegrounds.pubg


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות