דיווח: EA שוקלת להפוך את "Battlefield 2042" למשחק חינמי

אכזבה מהמכירות וקהילה שמתחילה להתעייף מהמותג, גורמים ל-EA לחשוב על הפיכה של רכיב כזה או אחר במשחק "באטלפילד 2042" לחינמי


אנחנו בעידן שרוב המשחקים הכי פופולארים בז'אנר משחקי היריות בגוף ראשון (FPS), הם חינמיים. משחקי באטל רויאל כמו פורטנייט, וורזון, אפקס וגם PUBG שהפך לאחרונה חינמי (כמעט) לגמרי, מוצעים ללא תשלום, אך מכילים מערכת תשלומים פנימית שמאפשרת לגיימרים להתהדר בסקינים מגניבים לנשקים, תלבושות ומה לא.

באטלפילד 2042 (הביקורת שלנו ל-Battlefield 2042) הוא לא משחק כזה, ומעולם לא היה כותר ראשי בסדרה שהיה חינמי. המשחק הוכרז ביוני 2021 ושוחרר בקול צהלה וששון בנובמבר אשתקד, אחרי שנדחה, במצב שבור לגמרי ומלא בבאגים. אולי אלה היו חלק מהסיבות שהמכירות של המשחק קירטעו, והנתונים שקיבלה EA מהקמעונאים ברחבי העולם, גרמו לה להבין ששינוי צריך לקרות. לכן, זהו לא סוד ש-Battlefield 2042 לא היה הלהיט ש-EA ציפתה שיהיה.

על פי פרטים חדשים של המקורב טום הנדרסון, בסביבת ההנהלה של חברת EA, קיימת חוסר בהירות פנימית לאן מועדות פניו של המשחק.

בסרטון החדש שלמעלה, שדן במצב של DICE, הנדרסון טוען ש-EA בוחנת אפשרות להפוך רכיב מסוים במשחק, לחינמי. למרות שלא ברור בשלב זה איזה חלק יהיה חינמי, ההיגיון אומר שלפחות תפתח בתור התחלה את אחד מהמודים Portal או Hazard Zone. פורטל הגיוני יותר שיתועדף על ידיד החברה, מכיוון שה-Hazard Zone מושך רק כמה מאות שחקנים בכל יום, כך שזה לא יעשה בדיוק את הרושם הטוב ביותר לשחקנים אורחים לרכוש את המשחק המלא.

למרות שהמפתחת (DICE) ממשיכה לעבוד על שיפורים ותיקונים של המשחק, הוא עדיין סובל מתוכן מוגבל וחסר, לפחות בהשוואה למשחקים קודמים כמו "באטלפילד 5" או "באטלפילד 1". ואגב, שני הכותרים האחרונים הללו, מספר השחקנים של BF2042 ב-Steam נמצא באופן קבוע מתחת לאלו של Battlefield 5, ואפילו Battlefield 1. ציון ממוצע של המשחק הנוכחי של גיימרים בסטים עומד על המספר המביש של 26/100.

חברת EA צפויה לפרסם את הדו"ח הרבעוני שלה ב-1 בפברואר, בו תציג את מפת הדרכים שלה לכותרים הגדולים, וסביר להניח שהחלטה בנוגע למשחק באטלפילד 2042, תתפרסם בשיחה המסורתית עם המשקיעים.

מקור: vg247



כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות