המחשב שלכם יהיה מוכן לזה? Crysis 4 הוכרז רשמית

חברת קרייטק (Crytek) הכריזה רשמית על הכותר הבא בסדרת קרייסיס (מספר 4), וכל העולם מחכה לדרישות המערכת של המשחק


לפני שאנחנו יוצאים לחגוג עם הבשורה המשמחת הזאת, כדאי לציין שאמנם Crysis 4 נמצא בפיתוח, אך הוא נמצא בשלבים מאוד מוקדמים שלו. קרייטק ציינה כי המשחק הבא בזיכיון סדרת משחקי יריות מגוף ראשון בעולם של מדע בדיוני הוא "בשלבי פיתוח מוקדמים אז זה יעבור עוד זמן מה (עד שיושק)", כך על פי אבני ירלי, מנכ"ל החברה.

Crytek פרסמה טריילר טיזר קצר לצד ההכרזה שלה, שבשלב מוקדם זה של המשחק אינו כולל משחקיות. מפתחת המשחקים מפרנקפורט, גרמניה כינתה את Crysis הבא כ"משחק יריות אמיתי של הדור הבא".

"ל-Crytek יש היסטוריה גאה של עבודה עם הקהילה שלנו כדי לפתח את המשחקים שאתם רוצים לשחק", אמר ירלי. "Crysis כמותג חשוב לכל כך הרבה אנשים – הסדרה אהובה על גיימרים בכל מקום, וכמה מאלה שעובדים בתעשייה היום עושים זאת בגלל והודות למשחק המקורי – לכן אנחנו רוצים לוודא שהפרק הבא בזיכיון יעמוד בכל הציפיות שלכם. תוכלו להצטרף לרשתות החברתיות שלנו ולהיות מעורבים!"

בדומה להכרזה המפתיעה של Blizzard Entertainment על הפרויקט החדש שלה, משחק הישרדות, גם החשיפה של Crysis 4 מביאה איתה קריאה לגיוס כשרונות. Crytek פרשמה באתר הרשמי שלה שהיא מגייסת ומחפשת "אנשים שבאמת יעצבו את עתיד הזיכיון".

סדרת קרייסיס תחגוג 15 שנה להיווסדה בהמשך השנה. המשחק הראשון בסדרה שוחרר בנובמבר 2007 למחשב האישי, והטביע את אחד המשפטים המפורסמים מעולם ה-PC ("זה יכול להריץ את קרייסיס"?), אחריו הגיע Crysis 2 ו-Crysis 3 ב-2011 ו-2013, בהתאמה.

חברת קרייטק (Crytek), עד לפני 6 שנים הייתה על סף פשיטת רגל, אך לשמחתנו היא הצליחה לשרוד הגדול ביותר בתולדותיה. החברה הוציאה גרסה מחודשת של ה-Crysis המקורי בשנת 2020, בשם Crysis Remastered. גרסה זו שוחררה עם שיפורים רבים ותמיכה של עד 8K, וכוללת בין היתר מרקמים וטקסטורות עשירות יותר, וכמו כן עקיבת קרניים (Ray Tracing) בכרטיסים שאינם RTX. בסוף שנה שעברה החברה שחזרה את הטרילוגיה באוסף של 3 משחקים בחבילה אחת בשם "Crysis Remastered Trilogy".

מקור: Crytek


מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות