צפו בטריילר חדש של WWE 2K22 עמוס בכוכבים

הקאמבק הגדול של השנה בתחום הספורט הוא WWE 2K22, כותר חדש בסדרת משחקי ההיאבקות לאחר היעדרות של שנתיים


העיתוי של 2K היה מדויק, ורגע לפני שמיליוני אנשים צופים ברויאל ראמבל (Royal Rumble), אירוע ההיאבקות המקצועי מטעם ארגון ה-WWE המתקיים פעם בשנה בסוף חודש ינואר, מגיח לאוויר הטריילר למשחק הבא בסדרת ההאיבקות WWE 2K22.

הטריילר החדש של WWE 2K22 כולל כמה מכוכבי העל הכלולים במשחק, כולם מzמי זאין, ברוק לסנר, דה אנדרטייקר (הקברן), דמיאן פריסט, ריי מיסטיריו' שרלוט פלייר ודוויין "דה רוק" ג'ונסון (כן, ההוא ממהיר ועצבני) ועוד. רבות מהאנימציות נראות מוכרות, אבל ב-2K מבטיחים גרפיקה משופרת ושמנוע הפיזיקה החדש יגרום לחבטות ולמכות ובעיקר לסלאמס להרגיש חזקים יותר, משהו שדי נעדר מהפרקים האחרונים.

בשבוע שעבר שלף לרשת תאריך היציאה של המשחק, וזה יקרה ב 11 במרץ השנה, ועל עטיפת המשחק יככב האייקון המיתלוגי והאתלטי ריי מיסטיריו (Rey Mysterio). בטריילר שלמעלה יש הצצה לקרב האגדי של Mysterio נגד Guerrero ברסלמניה 21.

WWE 2K22 הוא משחק הווידאו הראשי הראשון בזיכיון WWE שיושק בחודש מרץ מאז "WWF SmackDown" של שנת 2000 ששוחרר עבור הפלייסטיישן הראשון. ב-20 השנים שחלפו מאז, הזיכיון הושק בדרך כלל בשיא עונת החגים, בסוף אוקטובר או נובמבר. סדרת WWE 2K דילגה על השקה ב-2020 לאחר ש-WWE 2K20 התקבל בצורה גרועה מאוד ב-2019, וקיבל את אחד הציונים הנמוכים ביותר של Metacritic בהיסטוריה של 2K (לחסוך לכם חיפוש- הציון היה 43/100). הסיבה העיקרית לכך היא שזה היה המשחק הראשון בסדרה הראשית שלא פותח על ידי היוצרים המקוריים Yuke's ו- Visual Concepts. בשנת 2013 2K Sports השתלטה על הסדרה בעקבות פשיטת רגל ופירוקה של THQ.

משחק ההיאבקות WWE 2K22 חוזר אלינו ב-11 במרץ לאחר יותר משנתיים  של הפסקה. המשחק יהיה זמין עבור PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One ו-Xbox Series X.


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות