טסלה לא מאפשרת יותר לנהגים לשחק במהלך נהיגה

לאחר שנפתחה נגדה חקירה פדרלית, הודיעה חברת טסלה כי נהגים לא יוכלו יותר להפעיל את מסך המגע בזמן שהמכונית בתנועה


רשת הסי.אן.אן (CNN) מדווחת כי טסלה בחרה לוותר על מתן אפשרות לנהגים לשחק במשחקי וידאו בזמן נהיגה במכוניות טסלה, לאחר שחקירה שנפתחה נגדה על ידי רשות הבטיחות בארה"ב הראתה את מה שברור מלכתחילה: משחקי וידאו בזמן נהיגה הם עסק מסוכן.

מדובר בפיצ'ר "Passenger Play", תכונה שאפשרה לנוסעים להתממשק עם מסך המגע ולשחק משחקים בזמן שהמכונית בתנועה. למרות שטסלה הבהירה היטב שהתכונה מיועדת לשימוש רק על ידי נוסעים, נהגים עדיין יכולים להרשות לעצמם לשחק במשחקים, גם אם המכונית בתנועה, וגם אם הם נוהגים לבד. בגין סיכון זה נפתחה חקירה פדרלית, שהובילה למהלך האחרון של טסלה בו היא עדכנה את כל המכוניות הנוכחיות למצב של השבתת Passenger Play בזמן שהמכונית בתנועה.

תודו שהמהלך הזה של טסלה הגיוני בסך הכל, גם ובעיקר במיוחד שהמותג שלה מכוון לדור הצעיר ונחשב לעתיד של המכוניות החשמליות, וכל בעיה או סיכון להסחת הדעת, עלול להסתיים באסון. לא היה באמת צריך חקירה פדרלית בשביל להגיע למסקנה שאם נהג משחק משחק בזמן נהיגה, פוטנציאל התאונות גדל באופן דרמטי. אבל, כמו בכל חדשות שקשורות לטסלה, זה חייב להגיע ברעש תקשורתי כזה או אחר.

לפי הרגולטורים בארצות הברית, הסחות דעת בזמן  נהיגה הן אחד מהסיכונים הגדולים ביותר בנסיכה בכבישים בארה"ב. על פי ההערכות, הסחות דעת בזמן נהיגה בשנת 2019, גרמו להריגתם של 3,142 אנשים בתאונות דרכים.

טסלה או פיאט, זה לא כזה משנה, מה שבטוח זה שתיסעו בזהירות!


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות