דצמבר 2021: אלה המשחקים החינמיים למנויי PlayStation Plus

משחקי פלייסטיישן פלוס לדצמבר הם Godfall: Challenger Edition, Mortal Shell ו-Lego DC Super-Villains


סוני הכריזה על רשימת הכותרים החדשה שתגיע למנויי PlayStation Plus בחודש זה, דצמבר, שנועל את שנת 2021.

Godfall: Challenger Edition

אחד הכותרים הוא המשחק גאדפול שהיה משחק השקה ל-PS5, מגיע בגרסת Godfall: Challenger Edition, השונה מהמהדורה המקורית. גרסה זו מיועדת לגיימרים מתחילים, ומאפשרת לשחקנים חדשים לחוות את שלושת מצבי ה-end-game של המשחק, למעט תוכן הסיפור של משחק הבסיס וההרחבות Fire & Darkness. שלושת המצבים הם: Lightbringer, Dreamstones ו-Ascended Tower of Trials.

כל שחקני Godfall הקיימים יקבלו את עדכון The Challenger בחינם, המוסיף עדכונים קוסמטייים חדשים והיכולת לשחזר משימות סיפור. לכל השחקנים תהיה גם גישה לקווסטים חדשים עם תגמול לשלל. המשחק תואם לפלייסטיישן 4 ו-5.

Mortal Shell

משחק נהדר שלא זכה להייפ שמגיע לו, הוא Mortal Shell. מדובר במשחק תפקידים (RPG) בסגנון סדרת דארק סולס (Dark Souls). אתם מתחילים כדמות עם אפשרות לבחור קלאס אחד מתוך ארבעה, הנקראים Shells, עוד לפני שאתם יוצאים למסע (ההרג) שלכם על פני ארצות שונות. הסיפור של המשחק מתפתח דרך הסברים ודיאלוג, וקחו בחשבון שכמו בסדרת DS, גם כאן הבוסים די קשוחים, אז היכונו למות כמה וכמה פעמים לפני שתפצחו את האתגר הבא במשחק.

Lego DC Super-Villains

המשחק השלישי ברשימה לחודש דצמבר הוא משחק פלטפורמת פעולה-הרפתקאות Lego DC Super-Villains. מדובר בפרק הרביעי בסדרת המשחקים של לגו באטמן, וזהו ספין-אוף שמתמקד כולו בנבלים של יקום DC.



כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות