המשחק הנצפה בכל הזמנים: "מיינקראפט" חצה את רף טריליון הצפיות ביוטיוב

המשחק "מיינקראפט" חצה את רף טריליון הצפיות ביוטיוב, וזה נתון מדהים, במיוחד שמדובר במשחק שהחל כמשחק אינדי ונמכר לענקית הטכנולוגיה, מיקרוסופט, בכמה מיליארדים


בספטמבר 2014, נמכרה מוג'אנג (Mojang Studios) מפתחת המשחק, לחברת מיקרוסופט תמורת סכום של 2.5 מיליארד דולר ובהנהגתו של פיל ספנסרהבוס הגדול של האקסבוקס. זה קרה בדיוק 5 שנים מאז שוחררה הגרסה הראשונה למשחק מיינקראפט, ויוצר המשחק, מרקוס (נוץ') פירסון, סימן את אחד האקזיטים הכי פרועים ודימיונייים שחברת אינדי יכלה לחלום עליו אי פעם. עברו שש שנים מאז העסקה ההיא, ואם חשבתם שהמשחק הזה מתישהו יימאס וייעלם, יוטיוב כאן להזכיר לכם שבדיוק ההיפך: המשחק עדיין מאוד פופולארי ואף חצה את רף המיליארד צפיות בטוטאל, שזה המון למשחק וידאו כלשהו.

https://www.youtube.com/watch?v=YXY74kWderc&ab_channel=YouTube

ביוטיוב מספקים לנו קצת מהמספרים הדי מטורפים הקשורים למיינקראפט: טריליון צפיות בסך הכל (1000 מיליארד, למי ששואל), למעלה מ-35 אלף יוצרים מלא פחות מ-150 מדינות מעלים סרטונים הקשורים למשחק "מיינקראפט". את המספרים הללו כולל גרפים ושאר ירקות תוכלו לראות באתר ייעודי שהעלו ביוטיוב לרגל המאורע הזה, בו היא עוד ציינה כי ישנם יותר מ-700 ערוצי תוכן בנושא "מיינקראפט" עם מעל למיליון מנויים. 

עדכונים שוטפים וקהילה ענקית

למרות שמדובר במשחק ותיק, רק בשנה האחרונה הועלו יותר ממיליון סרטוני משחק. סוג התוכן ביוטיוב נע בין משחקי תפקידים פשוטים של "בואו נשחק" לבין סרטונים שאינם כוללים משחק ממשי מ-Minecraft בכלל. למרות המכירה למיקרוסופט, במוג'אנג עדיין ממשיכים לעדכן את "מיינקראפט" כל הזמן, ובשנה שעברה רשם המשחק סך מכירות אסטרונומי של 200 מיליון עותקים.

העדכונים השוטפים מכילים דמויות חדשות וסוגים חדשים של אלמנטים שמסייעים לקהילה ליצור "מודים" ושלל דרכים חדשות לשחק את המשחק. אחד הטרנדים הגדולים ביותר במיינקראפט הוא יצירת אנימציות שנגזרות מהאסתטיקה של מיינקראפט לכדי סרטונים קצרצרים, כמו הסרטון הזה למעלה של היוצר Jake Fellman.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות