Halo Infinite: כל הביקורות כבר כאן

היה שווה לחכות? ההשקה הגדולה של מיקרוסופט יוצאת מחר לדרך עם משחק היריות הגדול שלה, Halo Infinite. מה חושבים עליו המבקרים?


מעט אחרי השקות הענק של משחקי היריות הגדולים של עונת החגים, כמו באטלפילד 2042 וכמובן קול אוף דיוטי: ונגארד, מגיע הכותר החדש בסדרת היילו לשלב ההשקה החגיגית מחר- Halo Infinite. חלק גדול ממעריצי הסדרה הספיקו להתנסות בבטא של המשחק לפני מספר שבועות ובסך הכל נרשמה שביעות רצון מההתקדמות של חברת הפיתוח 343.

עיכובים ודחיות היו חלק מתהליך ההשקה של המשחק החדש, אך כל זה מאחורינו, ועם הסרת אמברגו הביקורת על Halo Infinite אתמול, כל אתרי המשחקים הגדולים העלו את הביקורת שלהם ואת ההתרשמות שלהם מההרפתקה האחרונה של Master Chief ב-Zeta Halo.

להלן הביקורות העיקריות והציונים למשחק Halo Infinite:

משחקי היריות מגוף ראשון (FPS) הגדולים שיצאו לאחרונה, ובראשם, כאמור, באטלפילד וקול אוף דיוטי, זכו לציונים נמוכים בביקורות. Battlefield 2042 קיבל בממוצע ציון של 65/100 (וציון עלוב של 2.2/10 בקרב הגיימרים) ו- Call of Duty: Vanguard הגיע לממוצע של 72 (וציון גרוע של 3.8/10 בקרב הגיימרים). כך, שממוצע הציונים של Halo Infinite שעומד כרגע על 85/100 הוא בגדר הצלחה. נותר רק לחכות לציוני הגיימרים שיגיעו מחר, קשה להאמין שיהיו גרועים כמו שני המשחקים המתחרים.

Halo Infinite ישוחרר מחר, ה-8 לדצמבר, 2021 ל-Xbox Series X | SXbox One וגם ל-PC.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


ממוצע ציוני XBOX
8.6
ממוצע ציוני PC
8.3
8.5
היה שווה לחכות

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות