רוצו להוריד: Epic Games Store מחלקת 15 משחקים בחינם מדי יום [מתעדכן]

Epic Games Store מחלקת לכם משחקים (PC) בחינם היישר לספריית המשחקים שלכם, לא תיקחו? מדי יום נעדכן אתכם בכל משחק חינמי חדש שישוחרר בחנות


אחרי שלל הדלפות וספקולציות, חוזרת החנות של יוצרת פורטנייט, Epic Games לחלק לכם מדי יום משחק חינמי חדש. החלוקה מתבצעת מדי יום ובסך הכל מדובר ב-15 משחקים שונים, שווה לא? בטח!

בכל יום נעדכן כאן ברשימה את המשחק החינמי היומי, כולל לינק להורדה בסוף תיאור המשחק ואנחנו מקווים שאפיק תפתיע את כולנו לטובה עם משחקים ממש שווים. קחו בחשבון שמשחק חינמי חדש מגיע בדיוק בשעה 18:00, שעון ישראל. כל משחק חינמי חדש מבטל את האופציה להורדה חינמית של המשחק או המשחקים הקודמים, כלומר, יש לכם בדיוק יממה להוריד את המשחק החינמי הנוכחי, עד שמגיע המשחק החינמי הבא. מתחילים:

היום ה-1- המשחק “Shenmue III”


המשחק הראשון ברשימה הוא Shenmue III – משחק הרפתקאות ייחודי בעולם פתוח עם סגנון ייחודי משנת 2019 שפותח על ידי Ys Net, והופץ על ידי Deep Silver עבור המחשב האישי (PC) וגם עבור ה-PlayStation 4. כמו משחקי ה-Shenmue הקודמים בסדרה, גם משחק זה מורכב מסביבות עולם פתוח המשולבות בקרבות ואירועי זמן. להורדת המשחק בחינם לחצו כאן.


היום ה-2- המשחק “Remnant: From the Ashes”


Remnant: From the Ashes הוא משחק יריות הישרדותי בגוף שלישי , בו אתם משחקים כאחד השרידים האחרונים של האנושות שמנסים לכבוש מחדש עולם המפולש על ידי פולשים מפלצתיים ובין-ממדיים. היכנסו לעולמות שנוצרו באופן דינמי לבד או עם עד שני שורדים אחרים, חפשו אחר אספקה וציוד כדי לחזק את סיכויי ההישרדות שלכם כאשר אתה מתמודד עם יותר מ -100 זנים קטלניים של אויבים ומתמודדים עם בוסים אפיים. להורדת המשחק “Remnant: From the Ashes” בחינם, לחצו כאן.


היום ה-3- “The Vanishing of Ethan Carter”


בתרגום חופשי, “היעלמותו של איתן קרטר”. היעלמותו של איתן קרטר היא תעלומה בגוף ראשון המתמקדת בחקירה וגילוי. פול פרוספרו הוא בלש המוגדר ככזה שהוא בעל תודעה אוקולטית פול פרוספרו, שמנסה לחקור ולפענח את היעלמותו של איתן – ומה עלה בגורל משפחתו.

משהבין פול שהילד נמצא בסכנה חמורה, הוא מגיע לביתו של איתן בעמק רד קריק, שם מתברר שהדברים אפילו יותר גרועים ממה שהוא דמיין. איתן נעלם בעקבות רצח אכזרי, שפול הבחין במהירות שאולי אינו הרצח המקומי היחיד ששווה לבדוק אותו.

להורדת המשחק “The Vanishing of Ethan Carter” בחינם, לחצו כאן.

היום ה-4- “Loop Hero”


המשחק החינמי היומי של היום הוא משחק מאוד אהוד על ידיד הגיימרים שזכה לציונים מאוד גבוהים. Loop Hero הוא משחק RPG ששוחרר השנה, 2021 ופותח על ידי הסטודיו הרוסי- Four Quarters והופץ על ידי Devolver Digital. המשחק מתרחש בעולם שנוצר באופן אקראי בו השחקן משנה את העולם על ידי הנחת קלפים במקום שליטה ישירה בדמות.

המשחק שוחרר עבור Microsoft Windows, MacOS ו-Linux ב-4 במרץ 2021 וגרסת Nintendo Switch שוחררה ב-9 בדצמבר 2021.

להורדת המשחק Loop Hero בחינם, לחצו כאן

היום ה-5- “Second Extinction”


Second Extinction הוא משחק יריות שיתופי ואינטנסיבי של 3 שחקנים, כאשר המטרה שלכם היא לחסל את הדינוזאורים שעברו מוטציה והשתלטו על כדור הארץ. עבודת הצוות היא מאוד חיונית במשחק, בו אתם נכנסים לנעליהם של השורדים האחרונים.

במשחק תעשו שימוש בשילוב ייחודי של כלי נשק, יכולות וכישורים כדי להתמודד עם המספר העצום של אויבים ולחימה יצירתית ושיתופית.

להורדת המשחק Second Extinction בחינם, לחצו כאן.

היום ה-6- “Mutant Year Zero: Road to Eden”


Mutant Year Zero: Road to Eden הוא משחק טקטי מבוסס תורות שפותח על ידי האולפן השוודי The Bearded Ladies והופץ על ידי Funcom. המשחק מבוסס על משחק השולחן התפקידים Mutant Year Zero, ושוחרר עבור Microsoft Windows, PlayStation 4 ו-Xbox One בדצמבר 2018.

היום ה-7- “Vampyr”


ערפדים בחינם היום: Vampyr הוא משחק תפקידים מגוף שלישי שפותח על ידי חברת “Dontnod Entertainment” והופץ על ידי חברת “Focus Home Interactive” ב-5 ביוני 2018. עלילתו של המשחק מתרחשת במהלך מגפת השפעת הספרדית, מהקטלניות ביותר שידע העולם. שפעת זו נגרמה על ידי זן אלים במיוחד של נגיף H1N1 ושיא המגפה נמשך כשנה, מאפריל 1918 עד אפריל 1919, נדבקו בה כ-500 מיליון בני אדם, ומתו ממנה בין 20 ל-50 מיליון נפש. העלילה עוקבת אחר דמותו של ג’ונתן ריד (Jonathan E. Reid), רופא שהפך לערפד, קרוע בין שבועת ההיפקרטס (שבועת הרופאים) לה הוא נשבע לבין הצמא הטבעי שלו כערפד, לדם.

למרות שהשחקן מוכרח לעבור מספר שלבי בוס במטרה להתקדם במשחק, הוא יוכל להימנע מקרבות אופציונליים ולסיים את המשחק מבלי שום חובה להרוג לשם כך. בנוסף, השחקן יוכל להשתמש באפשרויות דיאלוג על מנת לצוד קורבנות ולהיזון מהם, דבר שיחדש את רמות החוזק והאופי של השחקן.

להורדת המשחק “Vampyr” בחינם, לחצו כאן.

היום ה-8- “Pathfinder: Kingmaker – Enhanced Plus Edition”


המשחק החינמי להיום החל בגיוס המונים דרך קיקסטארטר וזכה ללמעלה מ-18,000 תומכים. Pathfinder: Kingmaker (בגרסת Enhanced Plus Edition) הוא משחק תפקידים (RPG) שנוצר על ידי מעצב הנרטיב כריס אבלון והמלחין ינון צור (גאווה ישראלית משלנו, שחתום על פסקולים למשחקים גדולים כמו קרייסיס, Fallout 3  ו-Dragon Age: Origins).

משחק ה-RPG שמוגדר על ידי המפתחת כאיזומטרי הראשון ביקום השולחן האהוב של Pathfinder, תוכלו להנות מחוויית RPG קלאסית בהשראת משחקים כמו Baldur’s Gate, Fallout 1 ו-2 ו-Arcanum. במשחק עליכם לחקור ולכבוש את הארצות הגנובות ולהפוך אותן לממלכה שלכם.

להורדת המשחק “Pathfinder: Kingmaker – Enhanced Plus Edition” בחינם, לחצו כאן.

היום ה-9- “Prey”


מתחילים להתחמם עם משחק משובח וחינמי להיום, Prey. משחק יריות מגוף ראשון משנת 2017, שפותח על ידי Arkane Studios והופץ על ידי Bethesda Softworks. המשחק מתרחש בציר זמן חלופי שהביא למרוץ חלל מואץ ולפנייה של המין האנושי לתחנות מסלול קודם לכן. השחקן שולט במורגן יו בזמן שהוא חוקר את תחנת החלל Talos I, במסלול סביב כדור הארץ-ירח L2.

כחלק מצוות מדעי שחקר את הטייפון, שמלט מהכליאה, השחקן משתמש במגוון כלי נשק ויכולות שנגזרות מהטייפון כדי להימנע מהיהרג בזמן שהוא מחפש לברוח מהתחנה. סביר להניח שמעולם לא שיחקתם במשחק יריות ייחודי שכזה, הוכחה לכך היא הציון הגבוה שהמשחק קיבל מהמבקרים וגם מהגיימרים. אז למי אתם מחכים?

להורדת המשחק “Prey” בחינם, לחצו כאן.

היום ה-10- “Control”


גם היום אנחנו מקבלים משחק AAA איכותי, והפעם מבית 505Games. המשחק Control הוא משחק הרפתקאות פעולה ששוחרר בשנת 2019 ופותח על ידי החברה המשובחת Remedy Entertainment (שחתומה על Alan Wake).

העלילה מתרכזת בסוכנות סודית של ממשלת ארה”ב בלשכה הפדרלית לבקרה (FBC), המנסה להבין וללמוד תופעות חדשות ומוזרות המפרות את חוקי המציאות. אתם נכנסים לנעליה של ג’סי פאדן ויוצאים לחקר בו תוכלו לשדרג יכולות על ידי מציאת אובייקטים והתקדמות במשחק. המשחק נראה נוצץ במיוחד עם כרטיסי מסך של חברת אנבידיה (Nvidia) מסדרת RTX 30, דרכם אפקט ה-Ray Tracing זוהר.

להורדת המשחק “Control” בחינם, לחצו כאן.

היום ה-11- “Mages of Mystralia”


משחק חמוד במיוחד וחינמי היום, Mages of Mystralia, משחק הרפתקאות ופעולה שפותח וגם הופץ על ידי הסטודיו הקנדי Borelys Games. המשחק מתרחש בארץ מיסטרליה ועוקב אחר זיה (Zia), קוסמת שמגלה את כוחות הקסם שלה בתחילת המשחק.

לאחר שגורשה מהכפר שלה עקב גרימה בשוגג של סערה באמצעות כוחותיה, זיה פוגשת מנטור, שמשכנע אותה לנסוע למקדש קוסמים כדי לשפר את כישוריה כקוסמת.

להורדה בחינם של המשחק “Mages of Mystralia”, לחצו כאן.

היום ה-12- “Moving Out”


Moving Out הוא סימולטור תנועה מבוסס פיזיקה שמביא משמעות חדשה ל”couch co-op”. במילים אחרות, האם אתם מוכנים לקריירה מרגשת בתחום ה..רהיטים? כטכנאי סידור ורילוקיישן רהיטים שהוסמך לאחרונה, תקבל על עצמך עבודות הובלה בכל רחבי העיר Packmore.

להורדה בחינם של המשחק Moving Out, לחצו כאן.

היום ה-13- “Salt and Sanctuar”


היום במסגרת המבצעים, Salt and Sanctuar, משחק פעולה דו-ממדי המשלב גם אלמנטים של משחקי תפקידים (RPG). עליכם לחקור אי מאתגר ומעניש Salt and Sanctuar המשלב קרב דו-ממדי מהיר ואכזרי עם מכניקת RPG מפותחת בשפע בממלכה מקוללת של ערים נשכחות, מבוכים ספוגי דם ומונומנטים מחוללים.

לחצו כאן להורדה בחינם של המשחק Salt and Sanctuar.

היום ה-14- טרילוגיית Tomb Raider עכשיו בחינם להורדה בחנות של Epic Games למשך שבוע

הכותרים החינמיים של היום ב-Epic Games Store הם טרילוגיית האתחול מחדש של Tomb Raider – כן, שלושתם! תמורת 0 שקלים אתם יכולים להוריד בחינם את Tomb Raider (2013), Rise of the Tomb Raider ו-Shadow of the Tomb Raider. לחובבי משחקי הרפתקאות ופעולה, מדובר בחגיגה של ממש עם סדרת אתחול מצוינת, גרפיקה משובחת וכמובן, לוחמת אחת בשם לארה קרופט.

טרילוגיית האתחול מחדש של Tomb Raider זמינה בחינם בחנות Epic Games מעכשיו ועד 6 בינואר 2022, בשעה 18:00 שעון ישראל.

לינקים להורדה:

להורדה בחינם של המשחק Shadow of the Tomb Raider, לחצו כאן.

להורדה בחינם של המשחק Tomb Raider (2013), לחצו כאן.

להורדה בחינם של המשחק Rise of the Tomb Raider, לחצו כאן.

היום ה-15- יוכרז ביממה הקרובה….שווה לחכות לעדכון!


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות