נטפליקס השיקה את שירות הגיימינג “Netflix Games”

שירות הגיימינג החדש של נטפליקס כולל כרגע 5 משחקים בלבד וזמין לאנדרואיד. גרסת iOS תשוחרר בהמשך


חברת נטפליקס הודיעה על השקת שירות הגיימינג שלה למובייל – “Netflix Games”. השירות הושק לאחר מספר חודשים של בדיקות במספר מדינות מצומצם כמו ספרד, איטליה ופולין. בתור התחלה לא מדובר בספריית משחקים עשירה ונכון לרגע כתיבת שורות אלו, ספריית המשחקים כוללת 5 משחקים בלבד. המשחקים שזמינים כרגע בשירות הם: Stranger Things: 1984, Stranger Things 3: The Game, Shooting Hoops, Card Blast ו-Teeter Up.

שירות “Netflix Games” זמין כעת למכשירי האנדרואיד כאשר גרסה למכשירי ה-iOS תושק בהמשך. למרות שמדובר בפתיחה חלשה עם חמישה כותרים בלבד, נטפליקס מתכננת להשקיע בפיתוח של כותרי מובייל בלעדיים בהמשך. החברה גייסה ביולי האחרון את מייק ורדו (Mike Verdu), בכיר לשעבר ב EA Mobile ובצוות של פייסבוק (רכישת Oculus). נטפליקס רכשה גם את המפתחת Night School Studio שאחראית על Oxenfree, מה שעשוי להציע כותרים שאפתניים יותר מ-Shooting Hoops.

Netflix Games – צילום: נטפליקס, אתר הבית

איך מתחברים לשירות?

כל מנוי נטפליקס יוכל להתחבר לשירות “Netflix Games” דרך האפליקציה של נטפליקס בקטגוריית Games שהתווספה לעמוד הבית, אין צורך באפליקציה נפרדת. לאחר בחירה של אחד מחמשת המשחקים שהשירות מציע, תועברו לחנות ה-Google Play Store על מנת להוריד אותם. החל מהיום או לכל המאוחר מחר, נטפליקס תציע את המשחקים להורדה ישירות דרך עמוד הבית של האפליקציה.

למבוגרים בלבד

השירות החדש מיועד למבוגרים בלבד ולא זמין לפרופילים המיועדים לילדים ותוכלו להגן עליו באמצעות סיסמה. מאחר ובנטפליקס מאמינים כי קהל רב ירצה להתנסות בשירות במקומות שבהם הקליטה לא יציבה, כמו נסיעה ברכבת או טיול לאזורים רחוקים, השירות לא מחייב Wi-Fi ותוכלו לשחק במצב אופליין.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.



מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות