שתהיה מוזיקה בפורטנייט: אפיק גיימס רוכשת את יוצרת Guitar Hero

חברת אפיק גיימס (Epic Games), יוצרת פורטנייט, הודיעה על רכישת חברת הפיתוח הרמוניקס (Harmonix), החברה שפיתחה את המשחקים המוזיקליים הסופר פופולריים "גיטאר הירו" (Guitar Hero) ו"רוק בנד" (Rock Band). סכום העסקה לא נחשף


אפיק גיימס שמה דגש על התחום המוזיקלי בכל מה שקשור למשחק הפופולארי שלה, פורטנייט. רק לאחרונה החברה הפיקה "חוויות מוזיקליות" במשחק פורטנייט, כמו שילוב של הופעות של אריאנה גרנדה וטראוויס סקוט כך שרכישתה של חברת הרמוניקס לא באמת מפתיעה.

חברת הרמוניקס הבטיחה שלא תזניח את הגיימרים וכי היא תמשיך לשחרר חבילות הרחבה (DLC) ל"רוק בנד 4" ותמשיך להוסיף אירועים במשחק הדיג'יי, "פיוזר" (Fuser), שבו שחקנים נכנסים לנעליו של דיג'יי. במעמד ההבטחה הזאת חברת הרמוניקס הודיעה כי היא תיצור "חוויות משחק ומסעות מוזיקליים" עבור פורטנייט, וכי כל משחקיה יישארו זמינים לרכישה בחנות המשחקים "סטים" (Steam) ולא יהפכו להיות אקסקלוסיביים לחנות המשחקים של Epic.

אלכס ריגופולוס (Alex Rigopulos), יו"ר הרמוניקס אמר כי "הרמוניקס תמיד שאפה ליצור את חוויות המוזיקה האינטראקטיביות האהובות בעולם, ובזכות החיבור לחברת אפיק – נוכל לעשות זאת". אלן טסקן (Alain Tascan), סגן נשיא פיתוח המשחקים של אפיק גיימס אמר כי "מוזיקה כבר מקרבת מיליוני אנשים בפורטנייט, יחד עם הרמוניקס נוכל לשנות את האופן בו שחקנים חווים מוזיקה, ממאזינים פסיביים למשתתפים פעילים".

Fall-Guys-פול-גייז-עוד רכישה משמעותית של אפיק
חברת אפיק נמצאת בעיצומה של מסע רכישות כשרק בשנה הנוכחית, 2021,  החברה רכשה 6 חברות, ביניהן בחודש מרץ השנה, מדיהטוניק (Mediatonic), שיצרה את הלהיט "Fall Guys". רכישה משמעותית אחרת התרחשה בשנת 2019, בה רכשה אפיק את חברת סיוניקס (Psyonix), מפתחת המשחק "רוקט ליג" (Rocket League) שהפך למשחק אקסקלוסיבי בחנות של אפיק.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x