"דיאבלו 4" ו-"Overwatch 2" נדחו לזמן לא ידוע

אקטיביז'ן דוחה שני משחקים גדולים שישוחררו אולי ב-2023, "Diablo IV ו- Overwatch 2 צריכים יותר זמן"

הערב פרסמה חברת אקטיביז'ן-בליזארד (Activision Blizzard) את דוחותיה הכספיים לרבעון האחרון, והחברה עמדה בתחזיות אך הורידה את התחזיות לרבעון הרביעי של השנה. במהלך המצגת למשקיעים טבהתבסס על שאלות שעלו במצגת זו, נראה כי חברת הפיתוח המוערכת בליזארד (Blizzard Entertainment) תוכל לשחרר את שני המשחקים הללו עד 2023.

למרות שאנו עדיין מתכננים לספק כמות ניכרת של תוכן מ-Blizzard בשנה הבאה, אנו מתכננים כעת השקה מאוחרת יותר עבור Overwatch 2 ו-Diablo IV מהצפוי במקור. אנחנו מאמינים שמתן זמן נוסף לצוותים להשלים את הפיתוח ולהמשיך להגדיל את המשאבים היצירתיים שלהם כדי לתמוך בכותרים לאחר ההשקה, יבטיח שהמהדורות הללו ישמחו ויעסיקו את הקהילות שלהם במשך שנים רבות בעתיד.

Blizzard Entertainment לא הודיעה רשמית על תאריכי שחרור של Overwatch 2 או של Diablo 4, מלבד להודיע מוקדם יותר השנה שאף אחד מהכותרים לא ישוחרר ב-2021. שני המשחקים הללו הוכרזו ב-BlizzCon 2019, ו-Overwatch 2 צפוי להגיע מתישהו ב-2022.

בהודעת העיכוב, Activision Blizzard ציינה שהחברה חווה "מנהיגות חדשה ב- Blizzard", ובתוך כך משפיעה על הזיכיונות Diablo ו-Overwatch. בהצהרת הדוחות הכספיים, הוגיעה אקטיויז'ן שג'ן אונאל תפוטר מתפקידה כראש משותף של בליזארד. מה שמשאיר את מייק יבארה כמנהל היחיד של האולפן. הם קיבלו על עצמם תפקיד משותף באוגוסט בעקבות עזיבתו של ג'יי אלן ברק, הנשיא לשעבר שעזב בעקבות תביעה משפטית מקליפורניה.

מנהל המשחק המקורי של דיאבלו 4 "שוחרר" מ-Blizzard באוגוסט, על רקע תביעה נגד Activision Blizzard שטענה לאפליה על בסיס מגדר והטרדה מינית. הוא הוחלף במנהל משחק חדש באוקטובר. Overwatch ראה שינויים מנהיגותיים דומים; הבמאי המקורי של המשחק עזב את Blizzard באפריל, ואחריו דירקטור המשחק עזב בספטמבר.

אכזבה בדוחו"ת הכספיים

התחזית לרבעון הרביעי של השנה, שאמור להיות הרבעון הכי חזק של אקטיביז'ן, עם שחרורו של משחק Call of Duty חדש לא יצליח להציל אותו. בעוד ש- Activision Blizzard סיפקה רבעון 3 סולידי, התחזית לרבעון הרביעי שלה היא מתחת לציפיות האנליסטים. החברה צופה הכנסות של 2.78 מיליארד דולר ברבעון, בוול סטריט ציפו ל- 2.95 מיליארד דולר. הרווח הצפוי למניה היה גם נמוך מהציפיות של האנליסטים, 1.39 דולר למניה ברבעון הרביעי, ו-בפועל 1.29 דולר. מניית אקטיויז'ן צונחת ב-10% במסחר המאוחר שאחרי פרסום הדו"חות.



כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות