צניחה של 40% במכירות של Call of Duty: Vanguard

ההשקה הגרועה ביותר מזה 14 שנה לכותר החדש בסדרת קול אוף דיוטי, Call of Duty: Vanguard במונחי מכירות (בריטניה)


הכותר החדש בסדרת קול אוף דיוט התקבל בקרירות על ידי המעריצים, כך עולה לפחות מ . Call of Duty: Vanguard הושק ב-5 בנובמבר והחזיר אותנו לזרועותיה השורשיות של של מלחמת העולם השנייה. המכירות של Call of Duty: Vanguard בבריטניה ירדו ב-40% לעומת המשחק של שנה שעברה (בלאק אופס: מלחמה קרה), כך עולה מנתוני GSD העדכניים ביותר.

המכירות הקמעונאיות הפיזיות של המשחק חוו ירידה של 26% לעומת המשחק בשנה שעברה, בעוד שהמכירות הדיגיטליות ירדו ב-44%. זו ללא ספק תוצאה מאכזבת, למרות שואנגארד הוא עדיין השקת המשחק השנייה בגודלה של השנה אחרי FIFA 22 (כרגיל).

קונסולות חדשות ותחרות קשה

יש שיגידו שמדובר בעייפות בזיכיון Call of Duty, אבל בל נשכח שהיו כמה גורמים חיצוניים שהשפיעו לרעה על המכירות השנה. מעבר החומרה של הקונסולה לדור הקונסולות הנוכחי (Xbox Series X | S, / PS5) הוא משהו שצריך לקחת בחשבון. בנוסף, ההשקה המתקרבת של משחק יריות מתחרה בשם-Battlefield 2042 ואפילו Halo:Infinite עשויים לגרום לשחקנים לחכות עם רכישה של המשחק. גורם חשוב נוסף הוא Call of Duty: Warzone מבוסס השירות. משחק ה- Battle Royale החינמי שהושק בשנה שעברה נשאר עדיין פופולרי מאוד.

WARZONE – עדיין פופולארי

למרות שמדובר רק במכירות בבריטניה, כדאי לזכור שבריטניה היא ברומטר מספיק משמעותי בכדי לרמוז על המכירות העולמיות של הכותר החדש, בתקווה שחברת אקטיביז'ן תספק בהמשך מספרים.

הכתובת אולי כבר הייתה על הקיר כשחברת אקטיביז’ן הכריזה לאחרונה על דחייה של שני משחקים גדולים שלה (דיאבלו 4 ואוברוואץ 2). את ההכרזה הזאת היא סיפקה במסגרת שיחה עם משקיעים שנוגע לדוחותיה הכספיים לרבעון האחרון. החברה סיפקה תחזית צוננת לרבעון הרביעי של השנה, שאמור להיות באופן מסורתי הרבעון הכי חזק של אקטיביז’ן, כך שגם שחרורו של משחק Call of Duty חדש לא הצליח להציל אותו. בעוד ש- Activision Blizzard סיפקה רבעון 3 סולידי, התחזית לרבעון הרביעי שלה היא מתחת לציפיות האנליסטים. החברה צופה הכנסות של 2.78 מיליארד דולר ברבעון, בוול סטריט ציפו ל- 2.95 מיליארד דולר. הרווח הצפוי למניה היה גם נמוך מהציפיות של האנליסטים, 1.39 דולר למניה ברבעון הרביעי, ו-בפועל 1.29 דולר. מניית אקטיויז’ן צנחה ביותר מ-10% מאז הדו"ח האחרון.

Call of Duty: Vanguard שוחרר ב-5 בנובמבר עבור ה-Xbox Series X | SXbox OnePS4PS5  וגם ל-PC.



כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x