מבט מקרוב על המפה של Call of Duty: Warzone Pacific

טיזר ראשון למפה הגדולה הבאה של וורזון נחשף בשעה האחרונה עם 15 נקודות דרופ זון במפת הקלדרה


מפת קלדרה (Caldera) של Call of Duty: Warzone Pacific שתחליף את ורדנסק כוללת 15 אזורי נחיתה, כך צויץ היום, יום שלישי בבוקר, על ידי החשבון הרשמי של המשחק.

קלדרה, מפה שאמורה להיות בערך באותו גודל כמו, או מעט יותר ממפת ורדנסק (Verdansk) היוצאת, תהפוך לזמינה לבעלי Call of Duty: Vanguard ב-8 בדצמבר. שחקני Warzone שיש ברשותם את הגרסה החינמית של המשחק, יוכלו להיכנס למחרת. המפה החדשה משנה את שם הבאטל רויאל ל-Warzone Pacific וחונכת גם את העונה הראשונה של ואנגארד במצב מרובה המשתתפים.

באשר למפה החרושה ורדנסק, Call of Duty: Warzone יערוך לכבודה אירוע מוגבל בזמן, שנקרא "השעות האחרונות של ורדנסק", החל מיום שלישי הקרוב. חבקת רייבן (Raven Software) מסרה ששחקנים יכולים להתכוונן כדי "לראות מה קורה לורדנסק לפני שוורזון יחשיך כדי להתכונן ללוע הר הגעש", ושזה יהיה "סיום מרהיב והולם לזמן שהעברת וחווית בורדנסק".

בנוסף ל-15 אזורי הנחיתה, הקלדרה תכלול יותר מ-200 נקודות עניין, החל מחופים חוליים ועד להר הגעש הרדום, כמו גם חורבות מסתוריות, עיר בירה ובסיס צוללת. Call of Duty: Warzone Pacific ישתלב באופן מלא עם ההתקדמות שלכם בבאטל רויאל, כך שאין לכם מה לדאוג בנוגע לכל הפריטים והשלל שאספתם עד היום. נקווה גם שסאגת הצ'יטרים לא תימשך גם במפה החדשה.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות