לשפשף את העיניים: "God of War" בדרך ל-PC

קרייטוס מתקרב למחשב וכך סוני ממשיכה "לפנק" את שחקני המחשב ואחד המותגים הבלעדיים והיותר חזקים שלה לסוני פלייסטיישן, בדרך למחשב האישי


סמנו ביומנים: ב-14 בינואר, 2022 תוכלו לשחק את המשחק "God of War" על גבי מחשב אישי. מדובר במשחק האחרון והשמיני בסדרה ששוחרר בשנת 2018 וזכה לביקורות מושלמות ולתואר "משחק השנה" באינספור אתרים ומגזינים. ההכרזה הזו של סוני לא כל כך מפתיעה, במיוחד אחרי שהיא שחררה כמה משחקים אקסלוסיביים של ה-PS4 למחשב האישי, כמו Horizon Zero Dawn ו- Days Gone ובהמשך גם את האוסף Uncharted: Legacy of Thieves.

God of War הוא ללא ספק אחד ממשחקי הפלייסטיישן הטובים ביותר של סוני, ובכלל סדרת מופת שמעולם לא יצאה מקונסולת הפלייסטיישן לדורותיה. אבל כעת שחקני מחשב יוכלו להנות מקצב פריימים גבוה ולא נעול, מרזולוציית 4K ותמיכה גם במסכי 21:9 (לכל בעלי ה 34 אינטש ultra-widescreen). המשחק גם יתמוך ב- DLSS של Nvidia ובטכנולוגיית ה- Reflex להשהייה נמוכה כדי לקבל "חוויה מגיבה יותר".

סוני מבטיחה כי למשחק תהיה "תמיכת בקר חזקה והתאמה אישית של מיפוי למקלדת ועכבר", ותוכלו כמובן להשתמש בבקרי DualShock 4 ו- DualSense של סוני אם אתם מעדיפים. גרסת המחשב של המשחק תכלול את התכנים הבאים:

  • Death’s Vow Armor Sets for Kratos and Atreus
  • Exile’s Guardian Shield Skin
  • Buckler of the Forge Shield Skin
  • Shining Elven Soul Shield Skin
  • Dökkenshieldr Shield Skin

God of War ישוחרר למחשב האישי ב-14 בינואר, 2021 דרך החנויות המובחרות או דרך Steam ו- Epic Games Store.

מקור: blog.playstation



כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x