טרילוגיית קרייסיס הושקה: 3 משחקים במחיר אחד

Crysis Remastered Trilogy מביאה שלושה משחקי יריות אייקוניים מגוף ראשון לקונסולות ולמחשב עם תמיכה ב-DLSS


הטרילוגיה החדשה למשחקי קרייסיס כוללת שלל שדרוגים חזותיים ומאות שיפורי ביצועים שאמורים לאפשר לגיימרים לשחק במשחקים שהיו ידועים כאימת מחשבי העל כשיצאו (can it run Crysis?), במיוחד הראשון.

גיימרים שכבר התנסו במשחקים בעבר (Crysis, Crysis 2 ו- Crysis 3), יוכלו להינות מתכונות גרפיות חדשות לגמרי, אך עם אותו משחק ארגז חול אסטרטגי שהם מכירים ואוהבים. עבור שחקנים חדשים, מעולם לא היה זמן טוב יותר לקפוץ לעולם של קרייסיס, סדרת משחקי יריות מגוף ראשון שהחלה אי שם ב 2007 והקדימה את זמנה מבחינת ריאליזם וגרפיקה.

Crysis Trilogy Remastered שומר על חוויית המשחק תוך שהוא מציע חבילת All-in-One. גרסה זו תקבל את גרסת 2.0 של טכנולוגיית DLSS של חברת Nvidia. כל שלושת המשחקים ב- Crysis Trilogy Remastered נראים הכי טוב שהם יכולים להיראות ויזואלית. Crysis 1 הוא המרוויח הגדול עם הכי הרבה מהאופטימיזציה, הודות לסביבות היער השופעות של צפון קוריאה. Crysis 2 ו 3 מתרחשות בסביבות אחרות, ניו יורק ההרוסה המוצגת בפירוט ויזואלי מרשים למדי.

בספטמבר שנה שעברה, שחררה חברת קרייטק גרסה מחודשת למשחק קרייסיס הראשון, בשם Crysis Remastered. גרסה זו שוחררה עם שיפורים רבים ותמיכה של עד 8K, וכוללת בין היתר מרקמים וטקסטורות עשירות יותר, וכמו כן עקיבת קרניים (Ray Tracing) בכרטיסים שאינם RTX.

למרות כל הגרסאות המחודשות, מעריצים רבים עדיין ממתינים למה שהודלף בסוף שנה שעברה, שקיבל את השם Crysis Next. קרייסיס נקסט צפוי להיות משחק באטל רויאל חינמי המוגדר ביקום של Crysis נראה שהפרויקט הגדול הבא של Crytek הולך להיות משחק באטל רויאל חינמי לשחק ביקום Crysis.

Crysis Remastered Trilogy ישוחרר היום, ה -15 באוקטובר 2021 ל-PC , Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5 ול- Switch.



כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות