זומבים ובילי אייליש: צפו בטריילר הקריפי חדש של Call of Duty: Vanguard

אקטיויז'ן משחררת את טריילר הבכורה למוד הזומבים למשחק קול אוף דיוטי הבא והוא די קריפי


לפני מספר דקות שחררה חברת אקטיויז'ן את טריילר הבכורה למצב הזומבים במשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי, Call of Duty: Vanguard. את המשחק הבא מפתחות במשותף חברת Sledgehammer (שחתומה על המשחק WW2) ו- Treyarch (שאחראית על תת הסדרה בלאק אופס). בעוד Sledgehammer מפתחת את רוב רובו של המשחק Call of Duty: Vanguard, מצב ה- Zombies יהיה הפאנץ' של טרייארץ', כי בכל זאת מדובר בסטודיו שמאחורי החוויה המקורית ושהחל ב- Call of Duty: World in War. צפו בטריילר:

https://www.youtube.com/watch?v=8swCrPIt4nY&t=24s&ab_channel=TheZigg

עם החזרה במשחק הבא למלחמת העולם השנייה, לא מפתיע שהזומבים של ואנגארד יעסקו בנאצים . בטריילר החדש נראה קפטן נאצי שעושה שימוש בשריד מיוחד כדי לצבור ידע חדש ויכולת שיאפשרו לו לקום את המתים. אנו רואים שחקנים שמשתמשים בנשק מתקופת מלחמת העולם השנייה, קופצים לפורטלים, מפעילים חרבות קריסטל, מניחים טבעות אש על הקרקע ומקשיבים ל…בילי אייליש (Billie Eilish – bury a friend).

מצב הזומבים קיבל תפנית חיובית במשחק Call of Duty: Black Ops Cold War כשהמפות כולן זכו לעדכונים חינמיים לשחקנים, ולא שוחררו בצורת חבילות DLC בתשלום.

מה הסיפור של הקמפיין במשחק?

מוקדם יותר השבוע, קצת אחרי שנרגענו מהבטא למשחק החדש שחררה אקטיויז'ן טריילר רשמי לסיפורים שמאחורי הקמפיין של המשחק, מצב הסינגל פלייר. הטריילר האחרון שופך אור על האופן שבו הכוחות המיוחדים הבינלאומיים התכנסו יחד כדי לעצור תחייה נאצית עם סיום מלחמת העולם השנייה. מדובר על איך שהעולם יכול היה ללכת לא נכון (היסטורית).

בואנגארד, למרות שרוב המשימות מתבצעות במספר חזיתות, הן מספרות כיצד חמישה חיילים רגילים הפכו לגיבורים, ובסופו של דבר הביאו לעלילה שבה עוסק מסע המשחק – מקורם של הכוחות המיוחדים המקוריים – כוח המשימה הראשון.

Call of Duty: Vanguard ישוחרר ב-5 בנובמבר ל-Xbox Series X | SXbox OnePS4PS5  וגם ל-PC.



 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות