סאם פישר חוזר? משחק "ספלינטר סל" חדש נמצא בפיתוח

המעריצים כבר מתרגשים: יוביסופט העניקה (לכאורה) לאחד מצוותי הפיתוח שלה הזדמנות להחיות את סדרת משחקי Splinter Cell


חברת יוביסופט (Ubisoft) החלה בפיתוח משחק חדש בסדרת "ספלינטר סל" (Splinter Cell), כך עולה מדיווח של VGC, שטוען כי הפרויקט קיבל אור ירוק לאחרונה. הדיווח לא מספק פרטים על איזה אולפן עובד עליו בפועל, או איזה סוג של פרויקט הוא עומד להיות. מה שהדיווח כן מספק זו העובדה שהצוות שיהיה אחראי על פיתוח הספלינטר החדש אינו חלק מקבוצת מונטריאול של יוביסופט. הכרזה צפויה להתרחש בשנה הבאה.

הדיווח גם מספק תשובה חלקית לכך שיוביסופט רוצה להשלים עם מעריצי Splinter Cell המתוסכלים מההתעלמות המוחלטת של החברה מהסדרה, למעט שילובו של סם פישר (הדמות הראשית בסדרה) במשחקי VR או ככמפעיל ב-Rainbow Six: Siege. כלומר, מדובר ככל הנראה במשחק טריפל A.

המשחק האחרון בסדרת משחקי ההתגנבות היא ה- "Splinter Cell: Blacklist" ששוחרר די מזמן, בשנת 2013. למרות שהמעריצים האדוקים לא כל כף התחברו למשחק האחרון בסדרה, בעיקר מהסיבה שהוא התרחק מז'אנר ההתגנבות הקלאסי וכמובן שסאם פישר לא דובב על ידי מייקל איירונסייד (Michael Ironside), זה היה המשחק הנגיש ביותר בסדרה, שדי נכשל במכירות.

סאם פישר התארח גם במשחק המובייל של “טום קלנסיס – נבחרת העילית” (Tom Clancy’s Elite Squad), והיה גם חלק מעדכון במשחק האחרון והכושל בסדרת גוסט ריקון – Ghost Recon Breakpoint.

לקריאה נוספת:

מקור:  VGC



כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות