מתנה לחג: שחקו בחינם Call Of Duty: Black Ops Cold War

אקטיביז'ן מאפשרת לכל השחקנים בכל הפלטפורמות להתנסות במשחק הנוכחי בסדרת קול אוף דיוטי למשך חמישה ימים, מולטי וזומבים


בסמוך להכרזה הרשמית וחשיפת הפרטים על הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטCall of Duty: Vanguard, באקטיביז'ן רוצים לתזכר אותנו על המשחק הנוכחי בסדרה, Call Of Duty: Black Ops Cold War. המשחק הנוכחי יהיה זמין בחינם למשך 5 ימים.

https://www.youtube.com/watch?v=rXRQyd6_5j4&ab_channel=CallofDuty

למעט מצב הקמפיין של המשחק, שלא יהיה זמין בחינם, תוכלו להתנסות למשך 5 ימים במצב המולטיפלייר של המשחק וגם במצב הזומבים.

Call Of Duty: Black Ops Cold War יהיה זמין בחינם החל מהיום לקונסולות ולמחשב האישי (דרישות מערכת כאן), מה-2/9 בשעה 20:00 שעון ישראל ועד ה- 7/9 באותה שעה. למי שירצה בסוף גם לרכוש את המשחק (נחכר כעת ב 50% הנחה), כל ההתקדמות מהניסיון החינמי תמשיך הלאה, והניסיון חל גם על Warzone מכיוון ששני המשחקים האלה חולקים נשקים, XP והתקדמות.

במצב המולטי החינמי שחקנים יוכלו להתנסות ב-Moshpit, Nuketown 24/7, מצב ה- Face Off 6v6 וגם טורנירי Gunfight וכמובן Deathmatch הסטנדרטי נמצאים שם. מצב הזומבים יאפשר לכם להתנסות ב-Outbreak mode ולבקר באישור החדש Collateral שנחשף בעונה 5.

המשחק הבא של קול אוף דיוטי הוא Call of Duty: Vanguard, שיושק בחודש נובמבר. מצב המולטיפלייר של המשחק ייחשף רשמית ב -7 בספטמבר, ובדיקות בטא יתקיימו בכל הפלטפורמות בהמשך החודש. אם אתם יותר בקטע של באטלפילד, אז Battlefield 2042 שנראה עד כה מרשים צפוי להתחיל את הבטא הפתוחה שלו בספטמבר גם, החודש.

עדכוני וורזון:

אטקטיביז'ן שחררה סרטון בו היא מציגה איך נראה באן (ban) לצ'יטר, אחת הבעיות הכי גדולות של המשחק מאז השקתו. Call of Duty: Warzone וצ'יטינג היא בעיה מתמשכת, והסרטון נועד להדגים כי לאקטיביז'ן אין סובלנות לרצ'יטים ב Warzone והיא תעבור במהירות ובהדגשה כדי לתת באן לשחקנים.

"We know what you're doing. We're coming for you."

בהמשך השנה תושק מפת Warzone חדשה, ולטענת החברה היא תכלול מערכת חדשה נגד צ'יטים שתסייע ל"טהר את המשחק". אקטיביז'ן לא סיפקה פרטים ספציפיים על המערכת הזאת, אך כולנו תקווה שהיא אכן תעבוד.

מקור: CoD Blog



 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x