הוכרז: יוביסופט חשפה רשמית את XDefiant, משחק היריות החדש והחינמי שלה

התשובה של יוביסופט לקול אוף דיוטי: XDefiant הוא משחק יריות חינמי שבחודש הבא ייכנס לשלב הבדיקות ואתם יכולים לנסות אותו


חברת יוביסופט (Ubisoft) מרחיבה את היצע ה- FPS שלה עם משחק 6v6 חדש וחינמי שנראה כמו התשובה שלה לסדרת Call of Duty ביקום של טום קלנסי. המשחק החדש נקרא XDefiant, ומככבים בו שלושה פלגים שנראו במשחקים אחרים של קלנסי: ה- Echelon (Splinter Cell), הזאבים (Ghost Recon), ה- Cleaners (The Division) והמנודים (גם The Division). צפו בטריילר החשיפה:

"קרבות אש בקצב מהיר באווירת פאנק רוק. "

XDefiant מפותח בעיקר על ידי Ubisoft סן פרנסיסקו, האולפן שפיתח בעבר את South Park: The Fractured But Whole וכעת הוא עובד על Rocksmith +. מארק רובין הוא המפיק הבכיר במשחק וג'ייסון שרדר, שעבד על רוקסמית 'וסאות' פארק המקורי, הוא המנהל הקריאטיבי. בטריילר שנחשף הצמד מגדיר את XDefiant כ"קרבות אש בקצב מהיר באווירת פאנק רוק. "

כפי שזה נראה, XDefiant הוא באמת המשימה של חברת יוביסופט להביא לנו משחק שיתחרה במצב המולטיפלייר של קול אוף דיוטי (Call of Duty). בדיוק כמו ב-CoDD הקלאסי, מדובר בקרבות 6v6,  והוא יתמקד במצבי משחק אובייקטיביים (בחברה הזכירו שניים בשם Domination ו- Escort בהודעה לעיתונות).

משחק במהירות הספרינט, האנכיות המוגבלת, ויריות הרפלקס רפלקטיביות מעידות כל הרצון להיכנס לנעליה הענקיות שך סדרת משחקי CoD בסגנון IW (אינפיניטי וורד, הצפתחת המקורית של הסדרה). למרות שעוד FPS דמוי CoD אינו מרגש בפני עצמו, XDefiant מקווה לטלטל את הדברים עם יכולות האופי שלו.

לכל סיעה יהיו יכולות וגאדג'טים משלה הממלאים תפקידים שונים בצוות. הדרג, למשל, הם שחקני תמיכה שיכולים לעזור לאתר אויבים או אגף. הטריילר מתאר מנודים כמרפאים, זאבים כטנקים שיכולים לפרוס מחסומי מגן, וקלינרס (מנקים) כמתקיפים עם להביורים גדולים. לכל שחקן יש נשק ראשוני / משני סטנדרטי (הניתן להתאמה אישית כמובן), רימונים, בתוספת גאדג'ט ויכולת אולטימטיבית ייחודית לסיעה שאתה משחק בה.

בתחילת אוגוסט תוכלו להתנסות ב-PC

אין עדיין תאריך ל- XDefiant, אך טסטים ראשונים למשחק יחלו בעוד מספר שבועות. אתם יכולים להירשם באתר הרשמי של XDefiant לקבל הזדמנות לשחק ב-PC החל מה -5 באוגוסט. כאשר הוא ישוחרר, XDefiant יגיע גם למחשבים האישיים וגם לקונסולות עם תמיכה בקרוספליי "שצפויה" לקרות כבר בהשקה.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות