אפריל 2021: אלה המשחקים החינמיים למנויי PlayStation Plus

היכונו למשימת הישרדות ב-Days Gone, ואם בא לכם להרוג זומבים נאצים, משחקי PlayStation Plus לחודש אפריל הם בשבילכם


המשחקים של חודש מרץ במסגרת שירות מנויי PlayStation Plus הביאו לכם את פיינל פנטזי ואת רמננט. החודש סוני מרעננת עם 3 משחקים טובים אותם ניתן יהיה להוריד מיום שלישי, 6 באפריל ועד יום שני, 3 במאי.

Oddworld: Soulstorm  | PS5

ה- Abe של Oddworld חוזר בפלטפורמת הרפתקאות האקשן הזו המתרחשת מיד לאחר אירועי Oddworld של 2014: New 'N' Tasty. לאחר שעבר שינוי מגלגל שיניים חסר מושג במכונה מגה-ארגונית לגיבור בלתי אפשרי ומגדל של תקווה, על אייב כעת להציל את חבריו למודוקונים בכל האמצעים הדרושים. כשאתה מגייס עוקבים נוספים, היצמד להתגנבות ולפתור חידות כדי לשרוד או לסלק סחורות ולעצב ארסנל לשחרור חבריך. ב- Oddworld: Soulstorm, תתחיל להבין את הכוח ואת הצורך לפתור בעיות שהאדם לבדו אינו יכול.

Days Gone | PS4

סע אל עולם פתוח אך נואש, אי שם בצפון מערב האוקיאנוס השקט כמשגיח וצייד ראשים, דיקון סנט ג'ון (Deacon St. John). סכן את איומי הדרך השבורה בגב האופניים האמינים שלך כשאתה מתמודד עם נחילי פריקרים פראיים חסרי מוח – ובני אדם מפחידים לא פחות. Days Gone (שיגיע בהמשך גם ל-PC) מציג מזג אוויר בלתי צפוי ושעות שונות ביום ובלילה עלולים לגרום לסכנה מדהימה ולהפתעות מזעזעות … וכולם רוצים במותכם. קבעו את האסטרטגיות שלכם תוך כדי התאמה אישית של כלי נשק, מיומנויות ומלכודות ושדרגו את האופנוע שלכם תוך כדי ניסיון לשרוד את השממה הבלתי סלחנית.

Zombie Army 4: Dead War | PS4

נאמני ופקודיי היטלר חוזרים כזומבים למשחק המצמרר הזה מאת מפתחת צלף עלית 4 (Sniper Elite 4). אויבים נסתרים מתועבים, כלי נשק אפיים ומסע חדש ומחריד עבור 1-4 שחקנים מחכים באירופה של שנות הארבעים, כשאתה נלחם להצלת האנושות מארמגדון. המשך בהיסטוריה החלופית של טרילוגיית צבא הזומבים ברמות חדשות ענקיות, וחשוף תוכנית מרושעת שלוקחת את חטיבת הניצולים ברחבי איטליה ומחוצה לה.

מקור: PlayStation Blog



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות