הוכרז: "Necromunda: Hired Gun" – משחק יריות בגוף ראשון ביוניברס של Warhammer 40K

דם, אלימות, מוטנטים, רימונים מחולדות ואקשן ללא הפסקה בטריילר הרשמי הראשון למשחק היריות הבא בעולם של נקרומונדה


Necromunda: Hired Gun, משחק יריות בגוף ראשון (FPS) המתרחש בעולם וורהאמר 40,000 (סדרת Warhammer 40K), דלף לראשונה דרך מיקרוסופט (Microsoft online storefront) וכעת הוא הוכרז רשמית. המשחק פותח על ידי StreumOn Studio, אותו צוות שמאחורי Space Hulk: Deathwing, ומכניס את השחקנים לתפקיד שכיר חרב שצודד עבריינים ומוטנטים ברחובות הממוצעים בעולם המפורסם ביותר של האימפריום.

חובבי היוניברס של נקרומונדה לבטח מכירים כבר את שם המשחק, שכן הוא הושק כמשחק שולחן מיניאטורות בשנת 1995 (ושעשה קאמבק ב 2017 עם Necromunda: Underhive). המשחק ההוא התמקד בקרבות האלימים בין כנופיות ממעמד הפועלים בעיר צריח מסיבית ותעשייתית באלף ה -41. המשחק מציב כוחות קטנים – בדרך כלל כשש מיניאטורות – זה מול זה על לוח משחק תלת ממדי ביותר. היקום שלו ידוע בזכות האלימות העקובה מדם שלו, אבל אלימות המהולה בחוש הומור.

Necromunda: Hired Gun הוא המשחק הראשון שמאפשר לשחקנים לחוות את הזיכיון הזה מנקודת מבט מגוף ראשון. שחקנים ייקחו על עצמם את התפקיד של שכיר חרב בודד בסיוע כלב רובוטי הנקרא סייבר-מסטיף (cyber-mastiff). הם יוכלו לשדרג את אופיים בתוספות ניתנות להתאמה אישית, מה שיאפשר להם גם "לרוץ על קירות ולקפוץ לגבהים" על פי התיאור הרשמי של המשחק.

Necromunda Hired Gun FPS

התמונות הראשונות מהמשחק מציגות לנו דמות שחקן הנלחמת לצד Eschers, פלג כל-נשים המשתמש בממריצים כימיים כדי לשפר את יכולות הלחימה שלהם. נראה גם כי הם משתמשים ברימונים חיים מעוצבים מחולדות, מומחיות של פלג הכנופיות קאודור (Cawdor). האויבים כוללים גולייתות ואורלוקס מבית הברזל. ואם זה לא מספיק יש גם hulking Ambot, רובוט חזק המשמש לחפירה.

על פי התיאור של המפתחים, לשחקנים תהיה גם גישה מהירה באמצעות וו אחיזה (grappling hook) שיאפשר "מעבר זריז של הסביבות העצומות".

ישוחרר ב 1 ליוני, 2021 ל-Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וגם למחשב האישי PC .


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות