רשמי: באטלפילד הבא ייחשף באביב וישוחרר לקראת סוף השנה

חדשות משמחות למעריצי סדרת באטלפילד כש EA מאשרת כי המשחק ייחשף באביב 2021 וישוחרר עוד השנה, בעונת החגים


מנכ"ל Electronic Arts, אנדרו ווילסון, דיבר על המשחק הבא בסדרת באטלפילד (Battlefield) במהלך שיחה עם המשקיעים אתמול (בעקבות דו"ח הרווחים לרבעון השלישי 2021). בין היתר, ווילסון אישר כי במשחק יהיו 'יותר שחקנים מאי פעם', מה שמרמז די על כך שהשמועה הקודמת על הפרק הבא בבאטלפילד שתומך בעד 128 שחקנים יכולה להיות נכונה. ווילסון גם אמר כי המפתחים עוקבים הרבה אחרי אבני דרך פנימיות במשחק הבא, שאמורות להבטיח רמת פוליש גבוהה של המוצר המוגמר, דבר שהיה בהחלט חלק מ-Battlefield V.

שחרור בעונת החגים 2021

עוד לדבריו, המשחק מנצל עד תום את כוחן של פלטפורמות הדור הבא כדי להביא לחיים קרבות סוחפים מאסיביים עם יותר שחקנים מאי פעם:

הכותר הבא של Battlefield, יציג מפות בקנה מידה חסר תקדים, שיעבירו את כל הלחימה, השחקנים, כלי הרכב והנשקים לרמה אחרת. […] אני יכול להגיד לך עכשיו שצוות הפיתוח של Battlefield עושה עבודה מדהימה. הם נמצאים הרבה לפני היכן שהיו במחזורי מוצרים קודמים, על המסלול של תכונתם המוקדמת ביותר שהושלמה בתולדות הזכיינות. אנו נחשוף את המשחק באביב ונעביר חווית Battlefield מעודנת עבור שחקנינו בעונת החגים 2021.

באטלפילד 1 ( קרדיט EA)

זה לא מפתיע שאנחנו השחקנים, אמורים לקבל מוצר מוגמר ולא חצי אפוי, שכן, DICE עובדת על הכותר הבא של Battlefield כבר די הרבה זמן. הפעם היו להם שלוש שנות פיתוח שלמות, לעומת 2 בלבד בין Battlefield 1 ו- Battlefield V. בינתיים, המשחק Star Wars Battlefront II שלהם עשה מיני קמבק לאחרונה בזכות מתנה בחינם בחנות Epic Games, כאשר למעלה מ -19 מיליון משתמשים ניצלו זאת והצטרפו לשרתים (לא ידוע כמה מהם נשארו שם עד היום..).

החדשות הללו עשויות להיות מעודדות עבור חלק מהמעריצים, במיוחד לאור העובדה ש Battlefield 5 חזר למלחמה מתקופת מלחמת העולם השנייה. זה הוביל לקבלת פנים די פושרת על ידי הרבה מהמעריצים שהעדיפו את המשחק הקודם, Battlefield 1. מצב הבאטל רויאל של BF5 (Firestorm), נשכח במהירות מסחררת והסיבה לכך, מעבר לעובדה שהוא היה חצי אפוי, היא שנוף משחקי ה- FPS השתנה באופן דרמטי מאז ששוחרר BF5 לראשונה.

 

הבאטל רויאל של קול אוף דיוטי (Call of Duty: Warzone) הוא כעת חינמי, בדומה לפורטנייט ולאפקס ויהיה מעניין לראות האם  EA שוקלת לגבות מחיר מלא עבור המולטיפלייר של Battlefield הבא או לפרק אותו למוצר נפרד.

נצטרך לחכות לחשיפה הגדולה של באטלפילד הבא בהמשך האביב הקרוב. רק אציין שבאופן מסורתי שוחררו משחקי Battlefield בחודש אוקטובר, לקראת יציאת Call of Duty בנובמבר.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x