שרה קונור ו-'T-800' מ"שליחות קטלנית" מגיעים לפורטנייט

סקינים חדשים: חברת אפיק חשפה כי שתי דמויות חדשות מסדרת הסרטים טרמינייטור (שליחות קטלנית) זמינות כבר מהיום במשחק פורטנייט


אחד ממשחקי הבאטל רויאל המצליחים ביותר בהיסטוריה ממשיך להתעדכן עם דמויות חדשות. והפעם, אנחנו מקבלים שתי דמויות אייקוניות מסדרת הסרטים (ומשחקי המחשב) The Terminator ("שליחות קטלנית").

ישנן שתי גרסאות שונות עבור סקינים לקונור; אחת מהן מעוטרת בשריון גוף, ואילו בשני יש דמות עם גופיה ומכנסיים. אתה יכול גם לקנות את זרוע השלד האנדית של ה- T-800 בתור בלינג אחורי, כמו גם את הסכין הקרבית של קונור. זה יעלה לך 1,800 V-Bucks. ה- T-800, בינתיים, מגיע עם HK Sky Net Uplink עבור בלינג אחורי, כמו גם גרזן ה- Techno-Grip, עם תג מחיר של 1,500 V-Buck.

ייתכן והסקין של שרה קונור היתה הדמות הנשית שששמועה סביבה הגיעה על ידי כורי נתונים בתחילת השבוע. באותה תקופה ההשערה הייתה שזו תהיה לארה קרופט, בגלל כמה הודעות ברשתות החברתיות מחשבונות Tomb Raider ממש באותה תקופה. זה לא אומר שייתכן שקרופט עוד תראה את זיו פניה בפורטנייט.

קונור והטרמינייטור הם דמויות ה"צייד" האחרונות שהצטרפו לפורטנייט כחלק מפרק התוכן הנוכחי של פרק 2, עונה 5. הצמד הולך בעקבות הטורף, מפקד המאסטר של הילה ואלוהי המלחמה עצמו, קראטוס.

מקור: epicgames


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות