נחשף תאריך היציאה של Resident Evil Village ודמו ויזואלי ל-PS5 שוחרר

תאריך השקה, פרטים על המולטיפלייר וטריילר חדש נחשפו למשחק האימה הבא של קאפקום – Resident Evil Village 


אם יש משחק או סדרה שמגדירים ז'אנר שלם, Resident Evil הוא כזה כשמדברים על משחקי אימה. במהלך התכנית הדיגיטלית Resident Evil Showcase, חשפה חברת קאפקום (Capcom) פרטים מרכזיים על כותר האימה ההישרדותי המצופה שלה Resident Evil Village.

הדמו (הויזואלי) לפלייסטיישן 5 זמין החל מהיום

Resident Evil Village יאפשר שדרוג מפלייסטיישן 4 (PS4) לגרסת הפלייסטיישן 5 (PS5) הדיגיטלית ויתמוך ב-Smart Delivery עבור קונסולות Xbox Series X | S ו- Xbox One. פרטים חדשים נחשפו על המשחק, יחד עם ההכרזה על משחק המרובה משתתפים Resident Evil Re: Verse לרגל חגיגות 25 שנה לזכיינית. החל מהיום, הזמנות מראש יוצאות לדרך ובעלי פלייסטיישן 5 יכולים לקבל הצצה לטירה המסתורית והיפה של טירת דימיטרסקו בכפר Resident Evil עם דמו זמין להורדה מכאן.

הדמו מציע חוויה עצמאית נפרדת, ומציג את הוויזואליות המדהימה ואודיו תלת-ממדי שמחכים לכם במשחק הראשי. בתור מיידן (Maiden), השחקנים יצטרכו להסתמך אך ורק על חוכמתם כדי להימלט מהדגמה מלאה זו במתיחות, מכיוון שלא תהיה להם דרך להילחם או להגן על עצמם. הדגמה חדשה ונפרדת ודמו מלא לכל הפלטפורמות תהיה זמינה בהמשך האביב.

Resident Evil Village ממשיך את סיפורו של איתן ווינטרס, שהושק לראשונה ב-Resident Evil 7 biohazard. צוות הפיתוח חשף כמה פרטים חדשים, כולל כמה פיצ'רים שמחזירים אלמנטים אהובים על המעריצים ממשחקי Resident Evil קודמים. הגיבור איתן יוכל כעת לרכוש ולמכור פריטים, לקנות מתכונים לעיצוב ולהתאים נשק עם סוחר המכונה "הדוכס".

באמצעות חומרי גלם שנמצאו במהלך המשחק הוא יוכל ליצור חומרים מתכלים הנחוצים כדי לשרוד את אימת הכפר. שימוש בהוראות אלה יכלול גם תכנון אסטרטגי יותר, עם מערכת מלאי מתוקנת.

קאמפום אישרה כי Resident Evil Village יהיה זמין ברחבי העולם ב- 7 במאי 2021 ב- PlayStation 5, Xbox Series X | S ו- Steam, לצד הקונסולות PlayStation 4 ו- Xbox One שנחשפו לאחרונה.


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות