מרץ 2021: אלה המשחקים החינמיים למנויי PlayStation Plus

סוני חושפת את אוסף משחקי הפלייסטיישן+ לחודש מרץ עם רימייק לפיינל פנטזי 7, Remnant ומשחק יריות ל-VR


המשחקים החינמיים של חודש שעבר היו "בסדר" עם גרסה משודרגת של קונטרול ודיסטראקשן אולסטאר, והחודש סוני מרעננת עם רשימה קצת יותר משכנעת. אז מה יש לנו החודש?

חוזרים אחורה לכמה רגעים אייקוניים ביותר של הפלייסטיישן עם משחקים כמו Final Fantasy VII Remake ו- Maquette שמצטרפים לפלייסטיישן פלוס בחודש הבא. כמו כן, השקה לצד כותרים אלה ביום שלישי, 2 במרץ, היא פעולת ההישרדות האינטנסיבית והמדעית בשם Remnant: From the Ashes וכדי שהמשקפיי מציאות שלכם לא יעלו אבק, סוני מחלקת לכם גם את – PS VR shooter Farpoint.

גרסה מחודשת של Final Fantasy VII (PS4)

הדמיון המחודש המודרני של Square Enix למשחק ה- RPG האייקוני שלה מתהדר בדמויות בלתי נשכחות, בסיפור מרהיב ובקרבות אפיים. אתם חוזרים שוב לעיר מידגאר (Midgar) ככקלאוד סטרף (Cloud Strife), לשעבר חבר ביחידת SOLDIER העילית של שינרה שהפך כעת לשכירי חרב, מעניק את עזרתו לקבוצת ההתנגדות Avalanche.

בתחילה ביצעו פשיטות נועזות נגד שינרה כדי להילחם נגד התעלומות המאיימות על הפלנטה, קלאוד וחבריו אינם מודעים לתוצאות האפיות המצפות להם.

סיפור המשחק הראשון והעצמאי בפרויקט Final Fantasy VII Remake מכסה עד הבריחה של המסיבה ממידגר, ונכנס עמוק יותר לאירועים המתרחשים במידגר בהשוואה למשחק המקורי. סוני הכריזה השבוע גם על גרסת PS5 ל-Final Fantasy VII.

Remnant: From the Ashes (PS4)

במשחק היריות ההישרדותי בגוף שלישי זה, שחקו כאחד השרידים האחרונים של האנושות שמנסים לכבוש מחדש עולם המפולש על ידי פולשים מפלצתיים ובין-ממדיים. היכנסו לעולמות שנוצרו באופן דינמי לבד או עם עד שני שורדים אחרים, חפשו אחר אספקה וציוד כדי לחזק את סיכויי ההישרדות שלכם כאשר אתה מתמודד עם יותר מ -100 זנים קטלניים של אויבים ומתמודדים עם בוסים אפיים.

Maquette (PS5)

כל מה שקטנטן הוא עצום בו זמנית במשחק הפאזל מגוף ראשון זה שתוכנן סביב סימולציה רקורסיבית של אשפר (Escher). בהופעת הבכורה בפלייסטיישן 5 כחלק ממערך הפלייסטיישן פלוס בחודש הבא, Maquette מציב אתכם במרכז עולם שכלליו שונים מאוד משלנו.

פתרונות לפאזלים מחייבים אותך לסובב את העולם רקורסיבית – מניפולציה בנוף של דיורמה תראה את השינויים האלה משתקפים בגרסה בגודל טבעי שמקיף אתכם. אם אתם מבולבלים מהפאזלים, אתם יכולים להיעזר בתפריט העזרה של המשחק לקבלת רמזים מועילים לפתרון החידות הקשות יותר של מאקט.

Farpoint (PS VR)

שלטו בארסנל כלי נשק כדי לשמור על עצמכם בחיים מול עולם זר ועוין, המשחק היריות מגוף ראשון הזה של PS VR. אופטימיזציה לבקר ה- Play AIM של PlayStation ותאימות מלאה עם בקר אלחוטי DualShock, פנו אל עבר תחנת החלל שהתרסקה או עם חבר בשיתוף פעולה מקוון (קו-אופ). סחרו באיומי חייזרים לבדיקת כישוריו במגוון מצבי משחק Versus.

משחקים אלה יהיו זמינים עד 5 באפריל 2021. את התוכן פרסם אדם מישל (Adam Michel) – מנהל בכיר של תוכן לשירותי משחק, SIE.

מקור: PlayStation Blog


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x