ינואר 2021: אלה המשחקים החינמיים של PlayStation Plus ו-Xbox Live Gold

מתחילים שנה חדשה עם חשיפתם של המשחקים החינמיים לפלייסטיישן ולאקסבוקס לחודש ינואר 2021, עם קצת מכות באקסבוקס וטומב ריידר בסוני


שנת 2020 תיזכר לבטח כשנת הקורונה, אבל גם כשנת הפריחה הגדולה של הגיימינג שהצליח להעסיק מאות מיליוני בני אדם שהיו שרויים בבתיהם. קונסולות חדשות הושקו השנה (PS5 | XSX) וגם חומרה מתקדמת ל-PC. נקווה ששנת 2021 תביא איתה בעיקר משחקים חדשים ומרגשים וגם תביא איתה רוח חדשה ומרעננת. עד אז, המשחקים החינמיים לקונסולות במסגרת מנויי גולד ופלוס נחשפו.

Xbox – ינואר 2021 Games with Gold

מיקרוסופט הכריזה על ארבעת המשחקים החינמיים עם הזמינים לחברי Xbox Live Gold ו- Xbox Live Gold Ultimate בינואר 2021. את ההיצע הבא של המשחקים בחינם ניתן להוריד החל מה -1 בינואר, כאשר כותר האימה המוערך של בנדאי נאמקו Little Nightmare ו- King of Fighters 13 הממוצע בהחלט יהיה זמין בקונסולות ה- Xbox.

Little Nightmares יהיה זמין להורדה ולהפעלה כל החודש, בעוד שכל מי שרוצה לשים את ידו על King of Fighters 13 יצטרך להוסיף אותו רק ב-15 בינואר.

https://www.youtube.com/watch?v=BMEQI8hnTUI&ab_channel=Fatoce

PlayStation Plus – המשחקים החינמיים של ינואר 2021

Maneater (גרסת PS5)

חוו את פנטזיית הכוח האולטימטיבית כטורפת השיא של הים – כריש מפחיד! Maneater הוא משחק לשחקן יחיד, RPG פעולה פתוח בעולם (ShaRkPG) שבו אתה הכריש. החל מגור כריש קטן מוטלת עליכם המשימה לשרוד את העולם הקשה תוך כדי אכילת דרככם במערכת האקולוגית. לשם כך תחקרו עולם פתוח גדול ומגוון הנתקל באויבים מגוונים – הן בני אדם והן חיות בר. מצא את המשאבים הנכונים ותוכל לצמוח ולהתפתח הרבה מעבר למה שהטבע התכוון, ומאפשר לשחקן להתאים אותו.

Shadow of the Tomb Raider (משחק PS4)

להילחם, לחקור, ליצור ולשרוד בין הג'ונגלים הצפופים והמסוכנים של דרום אמריקה בהרפתקה הגדולה ביותר של לארה קרופט עד כה כשאתה במירוץ להציל את העולם מאפוקליפסה של המאיה. אספו משאבים ושלטו בשטח הבלתי סלחני. יוצאים מגדרכם ומספרם גדול יותר, עליכם להשתמש בסביבתיכם לטובתכם; להכות מהצללים ולהשתמש בבוץ כדי להסוות את נוכחותך. השתמש בטכניקות מעבר מתקדמות כדי להגיע לקברים שנשכחו מזמן ולנהל משא ומתן על חידות קטלניות.

Greedfall (משחק PS4)

במשחק תפקידים (RPG) פעולה מדהים זה, תחקור ארצות חדשות לא מוכרות כשאתה דורך על אי מרוחק מחלחל בקסם, ומלא בעושר, סודות אבודים ויצורים פנטסטיים. יהיה לך חופש מוחלט לעצב את היכולות, הכישופים והמיומנויות שלך ולהחליט אם להשלים יעדים עם לחימה, דיפלומטיה, הטעיה או התגנבות. זיוף את גורלו של העולם החדש הזה, כאשר אתה מתיידד או בוגד בחברים ופלגים שלמים.

כל המשחקים יהיו זמינים עד יום שני 1 בפברואר.

מקור:  Xbox Wire ו-PlayStation Blog.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות