מושלם: מיקרוסופט מחזירה את סדרת Perfect Dark לחיים

סדרת משחקי היריות מגוף ראשון חוזרת אלינו בחסות מיקרוסופט, עם הכרזה על כותר Perfect Dark חדש 


The Initiative של מיקרוסופט, אולפן חשאי שהחברה פתחה בסנטה מוניקה עוד בשנת 2018, חשף את המשחק הראשון שלו: כותר Perfect Dark חדש. ההכרזה, שפורסמה באמצעות טריילר שהושק במהלך טקס הענקת פרסי משחק השנה (“The Game Awards 2020”), מסמנת את חזרתה של סדרת משחקי ה-FPS, שכבשה את ליבם של מיליוני שחקנים בתחילת המילניום.

מעט ידוע על המשחק החדש, כמו האם מדובר באתחול מלא מחדש של הסדרה או בהמשך לקלאסיקה המקורית מ -2000. מה שאנחנו כן יודעים הוא שהמשחק ישוחרר לקונסולות Xbox Series X | S וככל הנראה גם במחשב האישי באמצעות Game Pass. מלבד סרטון החשיפה, קיבלנו גם סרטון של כמעט ארבע דקות ובו ראיונות עם חברי האולפן שדנו בפרויקט החדש והמרגש:

"עם Perfect Dark, אנו מכוונים לספק מותחן סוכן חשאי המתרחש בעולם העתיד הקרוב", נכתב בפוסט בבלוג מאת דארל גלאגר, ראש האולפן ב- The Initiative. "בנינו את צוות ה- Dark Dark ב- The Initiative על ידי הבאת כמה ממפתחי המשחקים המוכשרים ביותר מכל הענף, שכולם חולקים תשוקה לספר סיפורים, לבנות עולם וליצור חוויות משחק בלתי נשכחות. עם הגיבוי המלא של אולפני Xbox כדי לדמיין מחדש את אחד ממשחקי ה- IP האהובים ביותר מהיסטוריית המשחקים, לא יכולנו להתרגש יותר לשתף כמה מהרעיונות המוקדמים שלנו."

מה זה לעזאזל פרפקט דארק?

הסדרה Perfect Dark פותחה על ידי חברת Rare שהייתה מפתחת צד שני עבור נינטנדו. המשחק המקורי, ששוחרר עבור נינטנדו 64 (N64) בשנת 2000, נחשב ליורש רוחני של אחד ממשחקי היריות הנחשבים לטובים בהיסטוריה- GoldenEye 007.

עלילת המשחק ההוא מתרחשת בשנת 2023, בה נכנסו לנעליה של ג'ואנה דארק, סוכנת סוכנות בשם קרינגטון, כשהיא מנסה לעצור קשירת קשר על ידי נתוני תאגידים יריבים הכוללים חיים וטכנולוגיה מחוץ לכדור הארץ. Perfect Dark כלל מצב של שחקן יחיד שבו השחקן חייב להשלים סדרת משימות תחת הגדרות קושי מסוימות, ומגוון אפשרויות מרובות משתתפים.

ההכרזה הנוכחית מסמנת גם את חזרתה של הסדרה שלא ראתה כותר חדש מאז הפריקוול בשנת 2005, שנקרא Perfect Dark Zero. וכעת נותר רק לחכות לחזרתה של סדרת יריות נפלאה אחרת בשם "No One Lives Forever"

מקור: Xbox Wire


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x