קרייטוס (God of War) מצטרף לפורטנייט

קרייטוס מ"גאד אוף וור" מצטרף לפורטנייט כחלק מפרק 2 בעונה 5


עונה 5 של פורטנייט כוללת שפע של תוספות וחידושים מעניינים ומרגשים, כולל המנדלוריאן (Mandalorian), וכעת רוחו של ספרטה בעצמו (The Ghost of Sparta) מגיעה לשדה הקרב של הבאטל רויאל. קרייטוס (Kratos או קראטוס), כוכב הסדרה "אלוהי המלחמה" (God of War) בפלייסטיישן, מגיע עם סקין משלו לפורטנייט. ניתן לקנות את הסקין בחנות הפריטים של פורטנייט.

נראה כי הסקין החדש לוקח השראה ספציפית מהאתחול מחדש של God of War לקונסולת ה-PS4, ולא מימיו הצעירים והרזים יותר בטרילוגיית God of War המקורית. צפו בטריילר:

הרחפן של קרייטוס הוא מגן השומר (Guardian Shield), שמשמש כנשק גיבוי, בנוסף, קרייטוס יכול לצרף את ראשו המדבר של מימיר (Mimir), אל הידע והחוכמה הנורדי, לגבו. ב"אל המלחמה", מימיר משמש כמקור הומוריסטי לפרשנויות מדי פעם.

לקרייטוס יש גם את האמוט "הקפאה הקפואה" ("Freezing Burst"), שבעצם רק גורם לו לשלוף את גרזן הלויתן (Leviathan Axe) ולהקפיא אותו מעט, די סולידי בהתחשב בעובדה שמדובר בכלי נשק לכריתת ראשים.

יש לכם שתי אפשרויות לרכישת Kratos: יש את החבילה של קרייטוס שתעלה לכם 2,200 V-bucks בהנחה הנוכחית שלה (היא תגיע בעתיד ל -3,300 V-bucks), או סתם קניית הסקין של קריטוס שתעלה לכם 1,500 V-bucks ולמרבה המזל, הסקין בלבד מגיע אוטומטית עם גב המימיר.

מקור:epicgames.com


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות